Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
xyzxyz Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 2. 2009, 13:35:32
Ahojky.. v různých programech, či přímo na stránce vyhledávače (např. seznam) se dovím počet konkurenčních stránek na zadané klíčové slovo. Které slovo ale vybrat, chtěl bych-li analyzovat klíčová slova a ty pak následně použít? To mám vybírat ty s velkou konkurencí.. nebo jakým jiným způsobem se dovědět, která slova uživatelé hledají? Díky moc
PS: Doporučte mi prosím i nějaký software, který s oblibou používáte. Děkuji |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 9. 2. 2009, 13:40:45
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
|
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 9. 2. 2009, 14:51:58
Analyza klicovych slov je jedna ze zakladnich a nejdulezitejsich casti procesu optimalizace stranek a jen tezko se da takto zjednodusit.
Pouzijte vsechny nastroje ktere mate k dispozici, napriklad: - Adwords, Sklik - Soucasna statistiky webu - Wordtracker - Google Insight - vlastni hlavu a zkusenosti Nelze dopredu jednoznacne urcit, ktera slova vam prinesou nejvetsi ROI, coz je hodnota, na kterou se zejmena u prodejnich webu klade nejvetsi duraz. Zalezi samozrejme i na rozpoctu a schoponostech, do jak tvrde konkurence si troufnete. V prve rade si udelejte seznam potencionalnich klicovych frazi, ohodnotte je (vydelecnost, konkurencnost, cena, atd.) a postopne zuzujte vyber. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0