Autor Zpráva
xyzxyz
Profil *
Ahojky.. v různých programech, či přímo na stránce vyhledávače (např. seznam) se dovím počet konkurenčních stránek na zadané klíčové slovo. Které slovo ale vybrat, chtěl bych-li analyzovat klíčová slova a ty pak následně použít? To mám vybírat ty s velkou konkurencí.. nebo jakým jiným způsobem se dovědět, která slova uživatelé hledají? Díky moc

PS: Doporučte mi prosím i nějaký software, který s oblibou používáte. Děkuji
Marek Prokop
Profil
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
ninja
Profil
Analyza klicovych slov je jedna ze zakladnich a nejdulezitejsich casti procesu optimalizace stranek a jen tezko se da takto zjednodusit.

Pouzijte vsechny nastroje ktere mate k dispozici, napriklad:

- Adwords, Sklik
- Soucasna statistiky webu
- Wordtracker
- Google Insight
- vlastni hlavu a zkusenosti

Nelze dopredu jednoznacne urcit, ktera slova vam prinesou nejvetsi ROI, coz je hodnota, na kterou se zejmena u prodejnich webu klade nejvetsi duraz. Zalezi samozrejme i na rozpoctu a schoponostech, do jak tvrde konkurence si troufnete.

V prve rade si udelejte seznam potencionalnich klicovych frazi, ohodnotte je (vydelecnost, konkurencnost, cena, atd.) a postopne zuzujte vyber.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0