Autor Zpráva
xyzxyz
Profil *
Ahoj, setkal jsem se v mnoha případech s tím, že mnoho e-shopů neoznačuje v kódu jako nadpis text Košík, Vyhledávání a další části, které bych normálně nadpisem označil, namísto toho použijí H2 právě na názvy produktů v jejich seznamu na stránce. Myslíte, že je to účelné a zcela vhodné i z hlediska sémantiky? Díky, xyzxyz
panther
Profil
xyzxyz
název produktu je jistě vhodný jako nadpis i z hlediska sémantiky (odpověď na jméno tématu)

neoznačuje v kódu jako nadpis text Košík, Vyhledávání a další části, které bych normálně nadpisem označil
záleží na konkrétní situaci, jestli se dá košík nadpisem označit nebo nemusí (kolik třeba na hlavní stránce obsahuje informací nebo zda je to jen odkaz..). Nicméně, proč by nemohl být v nadpisu košík (h3, h4) i název produktu (h2)? To si snad neodporuje, ne?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: