Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
rowen Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 3. 2009, 23:02:27
Zkoušeli jste podobné SEO analýzy jako:
http://seo-servis.cz/ http://seo.wamos.cz/ a spousty dalších? Myslíte, že jejich "dodržováním" a přihlížením na jejich výsledky mohu skutečně svému webu pomoci, nebo mám všemu nechat volný průběh? Beru to spíše jako nástroj pro případně odhalení slabých míst a jednoduché hlídání zaindexování na klíčová slova aj., ale šílet z toho že mám nebo nemám 100/100 asi nebudu :) Jak moc je např. důležité dodržovat pořadí nadpisů h1 až h7? Je doporučováno, aby nadpisu nižší úrovně předcházel nadpis úrovně vyšší atd. Kolik nadpisů už může být příliš a vyhledávače je místo priority začnou už ignorovat? Dále co se týče nesémantických značek - existuje nějaký seznam, které všechny to jsou? A jak moc nevhodné je jejich používání? Díky za každou připomínku a radu ohledně SEO optimalizace. |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 8. 3. 2009, 16:05:22
Zkoušel jsem mnoho různých nástrojů, ale pro skutečnou práci běžně používám asi jen 4:
* Keyword Suggestion Tool Googlu pro analýzu klíčových slov * Google Analytics pro analýzu výsledků SEO * Samotné vyhledavače pro posouzení kontextu výsledků, hledání zdrojů pro linkbuilding apod. * Xenu pro rychlé zmapování struktury neznámého webu Pak samozřejmě nějaké obecné nástroje -- textový editor, Excell, tužku a papír atd. Skoro všechny specializované nástroje na SEO analýzu webu (různé seoservisy, měřiče hustoty kw atd.) jsou v lepším případě neškodné hračky, v horším případě navrhují i vysloveně škodlivé a nesmyslné úpravy. To, o čem píšete v druhé části svého příspěvku, souvisí spíše s přístupností či teoretickou čistotou HTML kódu. Do SEO to IMHO nepatří. |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
jonnyq Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 3. 2009, 19:16:21
Které značky jsou sémantické zjistíš na google při zadání slov "Sémantické tagy" (např.) anebo "Pravidla přístupnosti a použitelnosti webu"
|
||
Chamurappi Profil |
#4 · Zasláno: 12. 3. 2009, 19:23:28
Reaguji na rowena:
Účelem odkázaných služeb je především získávání zpětných odkazů za pomocí šíření profláknutých mýtů. Na tvém místě bych jim moc nedůvěřoval. „Jak moc je např. důležité dodržovat pořadí nadpisů h1 až h7?“ <h7> neexistuje. „Dále co se týče nesémantických značek - existuje nějaký seznam, které všechny to jsou?“ Viz třeba nesémantické značky. Význam autoritativně definované sémantiky pro fulltextové vyhledávače je sporný. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Bruinee Profil |
#5 · Zasláno: 16. 3. 2009, 00:24:27
OT, ale snad to prezijeme:
[#2] Tim Keyword Suggestion Tool myslite toto? https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal |
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 16. 3. 2009, 00:34:44
[#5] Ano.
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0