Autor Zpráva
Filas
Profil
Zdravím,

mám web na kterém je menu vyrobné pomocí "standardní" konstrukce <ul><li><a href="/eurookna/">eurookna</a></li><li>... toto menu je zobrazeno na všech stránkách.

jelikož je na webu dobré míti interní odkazy, má smyls dávat do textu odkaz na slovo eurookna - když už tam na té stránce jeden odkaz je - ten v menu? Bude ten druhý z textu mít nějaký smysl?

V html struktuře stránky je nejprve H1 pod ním vlastní text (případně spolu s foto) a pod tímto textem toto menu.

díky
Marek Prokop
Profil
Nevím, co je v menu, a nevím, co je v tom textu, takže se mi těžko odpovídá. Vyhledavač může brát v úvahu okolí odkazu. Pokud by v hlavním obsahu byl odkaz zasazen do lepšího kontextu než v menu, mohla by to být výhoda. Další výhoda může být v tom, že do hlavního obsahu lze někdy napsat lepší text odkazu.

Asi s tím souvisí i otázka, co má udělat uživatel. Je žádoucí, aby na odkaz kliknul? Je to žádoucí, i když už se třeba nevrátí zpátky? Pokud ano, pak to opět mluví pro odkaz v hlavním obsahu.
Filas
Profil
klikání na tyto prolinky (z textu) není primárním účelem (není na škodu když klikne, rozbalí se mu daná sekce a dozví se více). Jde mi o to aby když někdo zadá do vyhledávače eurookna aby najela ta daná stránka s rozkliklými eurookny - toho bych měl tímto snad docílit. A taky i vnitřní odkazy by mě měly posouvat nahoru ve vyhledávání - zejména na google.

www.eurookna-truhlarstvi.cz/eurookna/ - ještě není vše hotovo, zejména úvodka

linky na tuto stránku jsou potom s ostatních podstránek z eurooken

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: