Autor Zpráva
Dremonzar
Profil *
Dobrý den,

jsem začátečník v tvorbě www stránek. Před nedávnem jsem dokončil svůj první pokus. Jde o stránky www.kone-jor.cz. Nejde mi ani tak o zhodnocení vzhledu, proto jsem je už umístnil v diskuzi: "Názory na stránku". Chtěl bych se dozvědět jaké chyby jsem udělal ohledně SEO. Budu velice vděčný když mi někdo poradí jak SEO zlepšit. Snažím se to nastudovat ale říkám si, že pohled jiné osoby by hodně pomohl. Děkuji.
Filas
Profil
duplicitní úvodní stránka index.hml
žádná sémantika html kódu - h1 až h6
málo textu
asi i lépe volit title

otázkou je spíše na jaká slova jsi optimalizoval a kam se chceš dostat
Dremonzar
Profil *
Filas
1)jak se zbavím té duplicitní stránky?
2)sématiku napravím
3)vím a rozšířím, bude se mi pak dělat i ta sématika líp,...
4)můžu tedy vynechat název firmy v ostatních stránkách než je index a zařadit tam třeba klíčová slova v jistém spojení?

dá se řict že jsem se snažil optimalizovat v duchu:"Dvůr Zliv, Březnice, vyjížďky, jízda kočárem, koně, zámek Březnice, plavení, svatby, Středočeský kraj" ale sám přesně nevím co je správné zařadit.

tak jako všichni se chci dostat co nejvíš v seznamu a googlu:-)kdo by nechtěl. Jinak se sanžim zaměřit na lidi co jsou třeba na dovolené a heladí nejakou zábavu - koně. Na lidi co chtěj mít na akci třeba kočár(svadby a pod.). Ta firma se zabívá taky velkou měrou turistikou na koni,....vím je toho hodně. Sám v tom plavu.

Teď jsem slvavil uspěch, co se dívám na Seznam S-Rank, tak včera byl 10/100 dnes 40/100:-), když se zadá "jizda kočárem" jsem na první straně:-)sand to vydrži.

Budu rád za každou další radu.
Filas
Profil
1. na úvodku odkazovat treba jako <a href="/" na <a href="index.html"
4. název firmy nevynechávat., nicméně na stránce služby je v title služby a moho by tam být třeba jída kočárem.... apod

optimalizuj na to co web prodává. Prodává zámek březnice? koně? středočeský kraj? ....
Filas
Profil
překled, oprava: