Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
laman Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 4. 2009, 11:17:06
Mou absolutní prioritou je, aby byla má mainpage v první desítce na výraz LEASING při hledání na googlu. Bylo by fajn, kdybych se do první desítky probojoval i na výraz PRODEJ AUT, ale LEASING je nejdůležitější.
Otázka zní, jaký vliv má délka textu v H1 na určení "síly" jednotlivých výrazů v H1? Příklady: varianta 1) H1 LEASING Varianta 2) H1 LEASING, PRODEJ A VÝKUP AUT Nyní používám variantu 1) oslabí přidání dalších výrazů do H1 samotnou sílu výrazu LEASING, díky tomu, že text v H1 je delší? díky |
||
habendorf Profil |
#2 · Zasláno: 9. 4. 2009, 11:21:11
Je to celkem jedno, h1 tě rozhodně samo o sobě do první desítky nevykopne. A už vůbec ne na tak konkurenční KW.
|
||
laman Profil * |
#3 · Zasláno: 9. 4. 2009, 11:29:33
„Je to celkem jedno, h1 tě rozhodně samo o sobě do první desítky nevykopne. A už vůbec ne na tak konkurenční KW.“
Samozřejmě to celé nestojí jen na H1 a výrazy jsem volil jako příklad. Jde o to jestli třeba, když je v H1 jedno slovo, tak má 100% "síly a když jsou tam 4 slova, tak má každé 25% "síly". |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 9. 4. 2009, 12:51:06
Nadpis se nazývá nadpis proto, že něco nadepisuje. Když nenapíšete, co nadepisuje, nikdo Vám nemůže dobře poradit, co má obsahovat. Slov v nadpisu by mělo být přesně tolik, kolik je potřeba k dostatečně konkrétnímu a výstižnému pojmenování či shrnutí toho, o čem stránka pojednává.
|
||
ninja Profil |
#5 · Zasláno: 9. 4. 2009, 13:31:50
laman: Do nadpisu si dejte "Prodej aut na leasing", pod to dejte strucny, ale vystizny text o prodeji aut na leasing, pridejte odkazy na dalsi vase stranky o prodeji, autech a leasignu, ziskejte odkazy z jinych webu o leasingu aut, zalozte soutez pro blogery "proc chci/mam auto na leasing", piste na fora a odborne weby ohledne prodeje aut na leasing.
Pokud to budete delat delsi dobu, po nekolika tydnech az mesicich by se mel ocekavany vysledek dostavit. |
||
laman Profil * |
#6 · Zasláno: 9. 4. 2009, 14:03:42
Děkuji Vám všem za rady.
to: Marek Prokop To je jasné, nadpis dělám výstižně a tak, aby byl srozumitelný pro čtenáře. Řekněme ale, že zvažuji dvě varianty a obě jsou možné a přijatelné. Otázka zní, zda zvolit spíše kratší variantu. Extrémní příklad: kdybych měl v nadpisu 20 slov, předpokládal bych, že význam tohoto nadpisu pro vyhledávač upadne. to:all of you Co spíše zvolit? Prodej aut na leasing Prodej aut na leasing s nejnižší akontací |
||
Plaváček Profil |
#7 · Zasláno: 9. 4. 2009, 14:30:44 · Upravil/a: Plaváček
laman
„kdybych měl v nadpisu 20 slov, předpokládal bych, že význam tohoto nadpisu pro vyhledávač upadne. “ Vyhledávačům je to jedno. „Co spíše zvolit? “ Marek Prokop i ninja už ti odpověděli. Nadpis je nadpis proto, že uvozuje obsah stránky (nebo textu) a dává uživateli na srozuměnou, o čem bude následující obsah pojednávat. Lidé čtou texty na webu (někdy, ne tak často) a utrácejí své peníze (občas, ale někdy i hodně často). Roboti nikdy nic podobného nedělají, takže nejlepší rada, které se ti v tomto vlákně může dostat, zní takto: "Dělej safra stránky pro lidi. Vyhledávač si vždycky nějak poradí". |
||
laman Profil * |
#8 · Zasláno: 9. 4. 2009, 14:44:22
OK, tak díky všem
|
||
ninja Profil |
#9 · Zasláno: 9. 4. 2009, 15:04:37
laman: abychom jen nemoralizovali - cim vice slov v nadpisu je, tim mensi vahu kazde slovo ma. Jinak je to jedno, i kdyz je pravdepodobne, ze prekrocenim nejake hranice maximalni delky muze vyhledavac oznacit takovy nadpis za potencionalni seo spam a tak se k nemu chovat.
|
||
Plaváček Profil |
#10 · Zasláno: 9. 4. 2009, 15:10:53
ninja
„cim vice slov v nadpisu je, tim mensi vahu kazde slovo ma“ Dle mých zkušeností se vyhledávače podrobným pitváním, jaký text je obalen jakou značkou vůbec nezatěžují. Z čistě praktického hlediska by to mělo kupříkladu fatální důsledky na weby postavené na tabulkách (a že jich je, třeba na řeckém internetu prakticky všechny). Navíc by se opakovala situace s prima meta značkou keywords, která umřela potupnou smrtí. Ostatně - často mě napadá, proč se všichni ti různí SEOlogisté domnívají, že vyhledávač zajímá něco jiného než vlastní obsah stránky. |
||
laman Profil * |
#11 · Zasláno: 9. 4. 2009, 15:34:12
„laman: abychom jen nemoralizovali - cim vice slov v nadpisu je, tim mensi vahu kazde slovo ma. Jinak je to jedno, i kdyz je pravdepodobne, ze prekrocenim nejake hranice maximalni delky muze vyhledavac oznacit takovy nadpis za potencionalni seo spam a tak se k nemu chovat.“
Díky, to je přesně to, co jsem chtěl slyšet. |
||
Marek Prokop Profil |
#12 · Zasláno: 9. 4. 2009, 16:36:41
„Otázka zní, zda zvolit spíše kratší variantu.“
Vždyť jsem na to odpověděl: „přesně tolik, kolik je potřeba k dostatečně konkrétnímu a výstižnému pojmenování či shrnutí“ -- jinými slovy, pokud je kratší varianta významově a stylisticky optimální, je správnější než varianta delší. Všeobecně uznávaný mezní limit délky nadpisů je 7-8 slov resp. jeden řádek, takže diskuse o dvacetislovných nadpisech jsou poněkud mimo. |
||
laman Profil * |
#13 · Zasláno: 9. 4. 2009, 17:35:31
„„Otázka zní, zda zvolit spíše kratší variantu.““
„Vždyť jsem na to odpověděl: „přesně tolik, kolik je potřeba k dostatečně konkrétnímu a výstižnému pojmenování či shrnutí“ -- jinými slovy, pokud je kratší varianta významově a stylisticky optimální, je správnější než varianta delší. Všeobecně uznávaný mezní limit délky nadpisů je 7-8 slov resp. jeden řádek, takže diskuse o dvacetislovných nadpisech jsou poněkud mimo.“ Už je mi to jasné a děkuji, vážím si pomoci vás všech. Poslední hloupá otázka: vadí v nadpisu čárky? Je problém, kdyby nadpis vypadal třeba takto: prodej automobilů, motocyklů, užitkových vozů |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0