Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Adioverride Profil * |
#1 · Zasláno: 24. 4. 2009, 01:14:36
Ahoj lidi, snažím se optimalizovat web www.vandrshop.cz na KW: Outdoor. Bohužel jsem na seznamu stále na 32 pozici. A bohužel nemůžu pokročit, snažím se schánět co nejvíce odkazů, samozřejmně co nejkvalitnějších, ale výsledek žádný. Očekávám odpověď, že potřebuji víc a víc odkazů, je to tak? :) Nebo myslíte si že dělám chybu jinde? Díky za váš názor a radu.
|
||
Rammsteinmv Profil |
#2 · Zasláno: 24. 4. 2009, 16:12:44
Není to jen o odkazech.
Jako chybu vidím například duplicitní titulky. Každá podstránka má mít jiný titulek. |
||
Bubák Profil |
#3 · Zasláno: 24. 4. 2009, 16:45:19
Taky jsem si všiml drobdějších prohřešků, nadpis H1 jen na úvodní stránce a menu jsou nahuštěné odkazy, doporučil bych použít nastylovaná seznam UL, teprve do něj položky menu.
Zamysli se nad vhodným textem v TITLE (již zmíněno), a taky v H1. |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 24. 4. 2009, 19:48:12
Adioverride, obávám se, že jdete na SEO od konce.
Začněte tím, že budete perfektně nalezitelný v Googlu i Seznamu na názvy všech svých produktů. Zkusil jsem třeba dotaz [Batoh Deuter Futura Pro 34 SL]. V Googlu vás vidím až na druhé stránce. V Seznamu sice na první, ale s nesmyslným titulkem "Outdoor, Camping", takže skoro nikdo neklikne a ani tím nebudujete značku. Mimochodem, tenhle produkt se ve vašem obchodě nachází minimálně na dvou různých adresách: http://www.vandrshop.cz/?produkt=2900 http://www.vandrshop.cz/?produkt=2899 To je tzv. duplicitní obsah a je kromě chybného titulku jednou z příčin ne zrovna nejlepších pozic. Až budete na názvy produktů perfektně nalezitelní, můžete se pustit do konkrétnějších druhových názvů (outdoorové batohy, turistické batohy) a poté obecnějších druhových názvů (batohy). Tuto část začněte detailní analýzou klíčových slov, která Vám ukáže, co lidé jak hledají. Nejobecnější slova si nechtě úplně na konec a opět si před tím udělejte velmi pečlivou analýzu klíčových slov. U dotazů jako [outdoor] je naprosto nezbytné otestování jejich obchodní hodnoty pomocí PPC kampaní v hledání (AdWords, Sklik). Bez nich velmi riskujete, že investujete fůru peněz, rok-dva života a výsledek bude skoro či úplně k ničemu. Vůbec nejdřív si ale zkuste o SEO něco prostudovat. Z toho, jak Váš obchod vypadá, a z toho, jak se ptáte, usuzuji, že zatím neznáte ani ty nejelementárnější základy. Ty Vás ale v diskusích nikdo nenaučí. Začít můžete třeba průvodcem pro začátečníky od SEOmozu. Je sice anglicky a už trochu zastaralý, ale moc lepších zdrojů nenajdete. Česky raději nečtěte nic, většina je katastrofálně špatně. |
||
Adioverride Profil * |
#5 · Zasláno: 24. 4. 2009, 21:10:47
Díky za rady, trošku to uvedu na světlo - SEO teprve se snažím studovat, co se týče těch stejných titulků s tím ja nemůžu nic udělat je to tak naprogramované, a dat H1 na každou stránku ten systém také neumí ale to hle se vychytá prý v další verzi. No asi fakt jdu na to z druhé strany to je pravda, ale není to můj web a ja dostanu zaplaceno jen za ty dvě slova - prakticky víc jde mimo mě. Jinak fakt fáma souhlasím.
P.S.: Marku děkuji, za literaturu - na to se kouknu ovšem české knížky jsem už četl tak v tom Vás možna zklamu ;). |
||
Rammsteinmv Profil |
#6 · Zasláno: 25. 4. 2009, 15:37:41
co se týče těch stejných titulků s tím ja nemůžu nic udělat je to tak naprogramované, a dat H1 na každou stránku ten systém také neumí
Tak to je fakt hrozný systém |
||
pEeLL Profil |
#7 · Zasláno: 25. 4. 2009, 17:42:19
Marek Prokop
Česky raději nečtěte nic, většina je katastrofálně špatně. i knihu Velký průvodce SEO povazujete za az tak spatnou? |
||
Adioverride Profil * |
pEeLL:
Tu jsem četl a myslím si že patří k dobrým co je v ČR k dostání (taky jsou asi jen tři že?) :) |
||
Marek Prokop Profil |
#9 · Zasláno: 26. 4. 2009, 00:11:50
[#7] Tuhle knížku nemohu komentovat, protože jsem četl jen rukopis a nevím, jak moc byl pro konečné vydání přepracován. Celkovou koncepcí mi připadá z knížek v češtině nejlepší SEO - Search Engine Optimization Zoner Pressu, ale překlad je tak příšerný, že se prakticky nedá číst.
|
||
lukes Profil * |
#10 · Zasláno: 27. 4. 2009, 17:48:07
A co je na te SEO - Search Engine Optimization vlastne spatneho? :-O Mam ji uz nejakou dobu a nepripada mi, ze by preklad byl priserny. V cem? Jsou tam chyby? Preklepy? Prelozeno translatorem? Ja tam nic tkaoveho nevidim :(
|
||
Marek Prokop Profil |
#11 · Zasláno: 27. 4. 2009, 21:03:11
[#10] Připadá Vám, že je následující věta napsaná česky?
"Optimalizace vyhledávacích strojů (SEO, Search Engine Optimization) zahrnuje široké spektrum úloh, které zlepšují přítomnost webů na vyhledávacích strojích." |
||
Adioverride Profil * |
Rammsteinmv:
> Není to jen o odkazech. > Jako chybu vidím například duplicitní titulky. Každá podstránka má mít jiný titulek. Ještě jsem se chtěl zeptat. U tohodle webu mě nezajimájí jiné slova. než Camping a Outdoor. Ja vím že pro obchod je to nelogické, přece uživatel co hledá batoh npíše do vyhledávače "batoh" a ne "outdoor" apod. A kdybych chtěl index optimalizovat na slovo "Outdoor". Tak se zaměřím na H1, TITLE a text na indexu, ovšem zamrznul jsem na 30 pozici. Takže už mi pomůžou jen odkazy? Pokud jste mi an to odpověděl, tak s eomlouvám jen jsem to nevstřebal. Díky |
||
Marek Prokop Profil |
#13 · Zasláno: 28. 4. 2009, 12:11:56
[#12] Pokud Vám jde jen o jeden či dva jednoslovné dotazy, moc možností nemáte. Dejte je do titlu, url a textu stránky v jazykově obvyklých kombinacích, v různých tvarech a zároveň i s nejčastějšími synonymy (případně jinými slovními druhy). S hustotou klíčových slov si nelamte hlavu. Stačí 2-3 procenta tak, aby se to dobře četlo.
Hodně důležité budou odkazy, pokud možno opět s klíčovými slovy v textech odkazů i na odkazujících stránkách. Nic víc asi dělat nemůžete. V žádném případě bych to ale nenazýval SEO. Je to spíš takové anti SEO, protože za hodně peněz dostanete málo muziky, a i když nějakých výsledků dosáhnete, zřejmě nebudou příliš stabilní. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0