Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Jakub Česák Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 5. 2009, 18:07:10
Dobrý den, provozuji internetové stránky www.istavitel.cz, resp. istavitel.cz, stránky mají jazykovou mutaci istavitel.cz/cs/. Zajímalo by mne, zda to má negativní vliv z hlediska SEO. Všude totiž odkazuji na istavitel.cz, ale když kliknu na logo nebo na Úvodní stránka přímo na stránkách, přesměruje mne to na istavitel.cz/cs/. Dokonce má istavitel.cz/cs/ vyšší srank (50/100 ku 30/100). Děkuji za odpověď.
|
||
Nox Profil |
#2 · Zasláno: 18. 5. 2009, 18:28:14
Ano, pokud jsou na webu dvě stránky totožné, tak se jednak tříští ranky a jednak vyhledavač jednu z nich vyřadí z výsledků hledání
Řešení je pomocí přesměrování na jednu variantu a/nebo http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/02/specify-your-canonical.html, což nejspíš zatím funguje jen pro Google a je otázka, jestli ho ostatní budou následovat (aka implementovat podporu), ikdyž osobně jsem přesvědčený, že časem budou |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 18. 5. 2009, 20:49:41
Viz též duplicitní obsah ve FAQ: http://vyhledavace.info/seo-faq/7/duplicitni-obsah
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0