Autor Zpráva
Koki
Profil *
Přečetl jsem si něco o SEO a je mi jasné, že je nutné mít zpětné odkazy, vyplněné alt a title na stránkách atd. Jen mě zajímá, na kolik max. slov se dá optimalizovat:
Např. mám web který se zaměřuje na tyto věci:
kuchyňské desky, kuchyňské pracovní desky, pracovní desky, kuchyně, ložnice, obývací pokoje, stoly, stolky, šatny, šatní skříně, pulty, kancelářský nábytek,vestavěné skříně, umyvadla, umyvadlové desky, koupelny, recepční pulty,barové pulty, laboratorní pulty,vany, sprchové kouty.

Když toto vše budu uvádět do title a alt, tak to asi není to pravé ořechové. A co ve zpětných odkazech? Jak toto vyřešit, musím si prostě vybrat dvě slovní spojení a na ty optimalizovat?
seokings
Profil
Je jasné, že čím menší počet klúčových slov na ktoré optimalizuješ, tým je i optimalizácia jednoduchšia :) Optimalizovať sa dá na 5 ale aj na 500, určite sú tam však rozdielne náklady (či už finančné, alebo i čas strávený pri optimalizácii)
Marek Prokop
Profil
na kolik max. slov se dá optimalizovat

Čím víc, tím lépe, protože více slov (přesněji řečeno dotazů) znamená větší návštěvnost. Zároveň by se ovšem mělo jednat o dotazy, které pro Vás mají obchodní hodnotu, a musíte mít všechny pokryté dostatečně relevantním obsahem. Z toho, co dále píšete, se ve Vašem případě bude jednat minimálně o stovky až tisíce unikátních dotazů.

Když toto vše budu uvádět do title a alt, tak to asi není to pravé ořechové.

Snad nemáte na webu jen jednu stránku, ne? Přečtěte si následující články a bude-li Vám ještě něco nejasné, ptejte se dál.

http://vyhledavace.info/clanky/40/strategie-seo
http://vyhledavace.info/clanky/57/nejhledanejsi-slova
Marek Prokop
Profil
[#2] „Optimalizovať sa dá na 5 ale aj na 500, určite sú tam však rozdielne náklady (či už finančné, alebo i čas strávený pri optimalizácii)

Ano, optimalizace na 500 slov může být řádově levnější než na pět a naopak. Jinými slovy z počtu slov obvykle nejdou v praxi reálné náklady na optimalizaci nijak odvodit. Záleží na konkurenčnosti slov, na ceně obsahu, na ceně různých technických řešení, na ceně link buildingu atd. Tyto vstupy jsou však u každé firmy jiné.
koki
Profil *
To pak takový odkaz má tedy vypadat takto?

<a href="http://www.mujweb.cz" target="_blank" title="kuchyňské desky, kuchyňské pracovní desky, pracovní desky, kuchyně, ložnice, obývací pokoje, stoly, stolky, šatny, šatní skříně, pulty, kancelářský nábytek,vestavěné skříně, umyvadla, umyvadlové desky, koupelny, recepční pulty,barové pulty, laboratorní pulty,vany, sprchové kouty">Mujweb</a>


a u obrázku má být toto:
alt="kuchyňské desky, kuchyňské pracovní desky, pracovní desky, kuchyně, ložnice, obývací pokoje, stoly, stolky, šatny, šatní skříně, pulty, kancelářský nábytek,vestavěné skříně, umyvadla, umyvadlové desky, koupelny, recepční pulty,barové pulty, laboratorní pulty,vany, sprchové kouty"
seokings
Profil
Marek Prokop
Ako hej. Je rozdiel optimalizovať na 500 bežných klúčových slov typu: názov 500 produktov v e-shope (optimalizácia prebehne tak, že sa klúčové slovo vloží do title, a pár ďalších úprav) kde sa to jasné dá a má to aj nejaký efekt (keď nie je veľká konkurencia), no a rozdiel je samozrejme pri optimalizácii 500 slov ktoré majú už veľkú konkurenciu. Ale to slúži len ako príklad (väčšinou sa nestáva, že by firma optimalizovala na tak veľký počet top klúčových slov - tam už tie náklady by však rástli pekne a určite záviseli aj od počtu slov - ale to slúži len ako príklad)
Tomáš Meisner
Profil
koki:
Trošku jste předřečníky nepochopil. Je rozdíl mezi optimalizací webu a optimalizací jedné stránky.
Web je reálné optimalizovat klidně na 1000 klíčových slov. Například když máte podstránky, které jsou optimalizovány na jednotlivé výrazy - krásným příkladem je již zmíněný eshop, kde detail produktu je podstránka, která zpravidla bývá optimalizována na název produktu)
Jednotlivé stránky bych nedoporučoval optimalizovat na více jak dvě - tří klíčová slova (ale opět je relativní co je klíčové slovo, protože byste měl pracovat i se skloňováním a synonymy) protože by se snižoval efekt optimalizace jednotlivých klíčových slov na dané stránce.
Představte si, jak by měl vypadat text na jedné stránce - asi v něm nebudete mluvit podrobně o všech produktech, které jste zmínil...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0