Autor Zpráva
Psymorf
Profil *
Zdravím,
poslední dobou vyrukovala většina dealeru SEO balíčků a spol s novou taktikou

tvrdí že mají vyškolené operátory přímo do googlu a uzavřenou smlouvu s google a tak na adwords mohou zajistit lepší pozici a menší cenu za proklik, atd..

myslíte že je to možné ??

popř. máte s tím někdo nějake zkušenosti ze mi zdá celkem zbytečné zaplatit co já vím 13.000kč za nějakých X tisíc prokliků a navíc z těch trinácti tisíc ješte cca 25% spolkne položka nazvaná vedení kampaně
Marek Prokop
Profil
Jsou lidé kteří umějí AdWords (a PPC reklamu obecně) natolik dobře, že dokáží ve spravovaných kampaních dosahovat výrazně vyšší efektivity (vč. lepších pozic při nižší ceně za klik) než průměrný inzerent. S tím, jaký má takový člověk či firma vztahy s Googlem to nemusí (leč někdy může) souviset.

ze mi zdá celkem zbytečné zaplatit co já vím 13.000kč za nějakých X tisíc prokliků a navíc z těch trinácti tisíc ješte cca 25% spolkne položka nazvaná vedení kampaně

Každá kampaň je jinak náročná a obecně mi připadá problematické přepočítávat odměnu za správu kampaně na procenta z proinzerované částky. Na druhou stranu bych asi 25 procent považoval u většiny českých kampaní za poměrně nízkou odměnu. Pokud by za ní byla odvedena výborná práce, většině běžných inzerentů by se taková nabídka zřejmě vyplatila, tj. v součtu i s odměnou by platili za stejný či lepší výsledek méně, než kdyby inzerovali sami. U některých kampaní, zejména menších, převyšuje odměna za správu třeba i 50 procent a stále se to inzerentovi vyplatí. Záleží ale samozřejmě na kvalitě správce kampaně.

(Disclaimer: Můj názor nemusí být objektivní, protože AdWords školím a mám podíl ve společnosti, která se správou kampaní zabývá.)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: