Autor Zpráva
flavicius
Profil *
Zdravím všechny účastníky diskuse jakpsatweb,

rozbíhám nový web, kde chci publikovat vaše PR články zdarma.

Pokud máte zájem, stačí vyplnit tento formulář.

Na pravidlech se ještě pracuje, takže upozorňuji, že článek by měl být unikátní...
Plaváček
Profil
flavicius

Nepochopil jsem příliš, k čemu je tvůj web dobrý. Nemohl bys to rozvést alespoň tady, když už na zmíněném webu není žádná rozumná informace o tom, k čemu to vlastně může sloužit a jak mi to pomůže?
flavicius
Profil *
Plaváček
Chápu, že seo čaroděj :D, jakým jsi ty, může tímto opovrhovat. A vím, že tvá otázka není z neznalosti, nýbrž ze znalosti :).

Pokud se někdo pohybuje třeba na webtrhu, tak ví, že spousta lidí nabízí PR (public relations) články zdarma, jakožto formu reklamy. Nebudu se tajit tím, že cílem tohoto webu je zajistit pravidelný přísun obsahu, který se pravěpodobně bude líbit vyhledávačům. Web pak bude prospěšný jak pro mě, tak pro lidi, kteří svůj článek u mne uveřejní. Časem získám ranky, a tak se hodnota odkazů (btw relevantních) zase o něco zvýší.

Dělám to pro lidi, kteří ví o co jde, a kteří takové služby často využívají. O přínosnosti nemůže být pochyb, ačkoliv experti mohou tvrdit opak ;D.
Plaváček
Profil
flavicius

Jinými slovy, pokud to dobře chápu, vytváříš web primárně zaměřený na vyhledávače, nikoliv uživatele?
flavicius
Profil *
Plaváček
Ano i ne... pro spoustu uživatelů mohou mít PR články přínos, ale nějak se k nim musí dostat... Popř. můžeme mluvit o sekundárním efektu a to takovém, že můj web pomůže ve vyhledávačích zviditelnit weby, jejichž odkazy jsou uvedeny v článcích.
Plaváček
Profil
flavicius

Určitě ti nechci kazit chuť něco zajímavého stvořit, ale tak nějak vím, že jakýkoliv PR článek (který, jak jsem zjistil část osazenstva z Webtrhu považuje za PageRank články), prakticky nikdo nečte a také číst nebude. Je tedy určen jenom vyhledávačům.

Celý efekt podobného webu, pokud se ti ho podaří slušně rozjet, může mít šanci na úspěch až v okamžiku, kdy bude mít tisíce, spíš desetitisíce, spokojených návštěvníků denně. A teď mi prozraď, jak toho chceš dosáhnout, když praktický každy PR článek, který jsem kdy četl, je většinou nudná snůška blábolů.

Bez toho, abys sáhl do vlastní kapsy a dobře zaplatil zajímavé publicisty, kteří umí i očividnou reklamu na kdejakou pitomost podat poutavě a čtivě, to nepůjde. A jsme tam, kde jsme byli, totiž na začátku této diskuse a znovu u mé otázky.

Obsah je král. Bez kvalitního obsahu nebudou přicházet lidé. Nebo rychle odejdou a nevrátí se. Totéž za malou chvíli udělá fulltextový robot. A zbyde pouze další zbytečný a pro nikoho přínosný web.

Co kdybys zkusil vymyslet něco fakt užitečného a originálního? Pokud vím, pořád nikdo neví, co je vlastně frtokluf a čím se živí. Zkus se zaměřit tímto směrem.
kahos
Profil *
Já si hlavně myslím, že když bude více těchto tiskových zpráv i na jiných webech tak tě může někdo sestřelit. Přeci jen jde o duplicitu a vytvářet tiskovku pro každý "PR katalog" je blbost.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: