Autor Zpráva
DoubleThink
Profil *
Jak si roboti (speciálně Google a Seznam) poradí se stavy 406 Not Acceptable a 300 Multiple Choices?
Oba vznikají při použití content negotiation jako výsledek nenalezení shody.

Následuje pak (html) seznam možných variant, kam pokračovat. Totéž pak je v hlavičce Alternates.

Jak tohle roboti zvládají? Uplatňují nějaké zvláštní postupy, nebo indexují stránku, jako by byla normální 200 OK?
Kajman_
Profil *
Co robotům nachystat pokusné stránky? Za pár dnů máš jasno :-)

Ke 300 by se mohly chovat jako při noindex, follow.
DoubleThink
Profil *
To si schovávám jako poslední variantu.
Marek Prokop
Profil
Já bych byl opatrný. Vyhledavače si se standardy nikdy moc nelámaly hlavu a jakýkoli jiný stavový kód HTTP než 200, 301, 302 a 404 je rizikový. Google snad ještě umí i 503. Test je dobrý nápad, ale pokud by měl být spolehlivý, musel by se tak jednou týdně opakovat.

V jaké konkrétní situaci to chcete použít?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0