Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DoubleThink Profil * |
#1 · Zasláno: 23. 6. 2009, 19:11:11 · Upravil/a: DoubleThink
Jak si roboti (speciálně Google a Seznam) poradí se stavy 406 Not Acceptable a 300 Multiple Choices?
Oba vznikají při použití content negotiation jako výsledek nenalezení shody. Následuje pak (html) seznam možných variant, kam pokračovat. Totéž pak je v hlavičce Alternates. Jak tohle roboti zvládají? Uplatňují nějaké zvláštní postupy, nebo indexují stránku, jako by byla normální 200 OK? |
||
Kajman_ Profil * |
#2 · Zasláno: 23. 6. 2009, 21:57:20
Co robotům nachystat pokusné stránky? Za pár dnů máš jasno :-)
Ke 300 by se mohly chovat jako při noindex, follow. |
||
DoubleThink Profil * |
#3 · Zasláno: 23. 6. 2009, 22:56:00
To si schovávám jako poslední variantu.
|
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 23. 6. 2009, 23:11:23
Já bych byl opatrný. Vyhledavače si se standardy nikdy moc nelámaly hlavu a jakýkoli jiný stavový kód HTTP než 200, 301, 302 a 404 je rizikový. Google snad ještě umí i 503. Test je dobrý nápad, ale pokud by měl být spolehlivý, musel by se tak jednou týdně opakovat.
V jaké konkrétní situaci to chcete použít? |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0