Autor Zpráva
matyey
Profil
Hodně jsem o tématu našel, ale mám v tom guláš. Mohl by mi, prosím, někdo poradit s konkrétním problémem ? Jde o toto :

Mám web v html.
Veškeré URL mají jednoduchý tvar. Př.: http://www.adresa.cz/kategorie.html
Jednu kategorii ( slžbu mé firmy ) jsem nazval přesnějším odbornějším a zároveň kratším výrazem. - navíc mi na toto slovo vyjelo v adwords kolem milionu vyhledávání za měsíc.
Předpokládám ale, že toto slovo vyhledávají převážně zainteresovaní odborníci a nadšenci oboru. Běžný zákazník ( požadovaný návštěvník mého webu ) by asi ve většině případů vyhledával lidovější výrazy.
Na tyto výrazy my v adwords vylezlo pouze kolem tisíce ( na každý výraz ) vyhledávání za měsíc, ale podle mě jsou cílenější a mají tím pádem lepší konverze pro web.

Chtěl bych do URL této služby ( na místo "kategorie" v příkladu nahoře ) vložit jiné výrazy ( více variant ), ale nechci přijít o současný výraz. A zároveň se samozřejmě chci vyhnout duplicitnímu obsahu.

1) Je možné to udělat přesměrováním ? Mám použít 301 ? Nebo Jak ?
2) Bude to prospěšné pro SEO ? Když někdo zadá do vyhledávače výraz, který bude součástí URL stránky, která jen přesměrovává na původní originál, budou vyhledávače tento výraz nějak brát v potaz ? Zlepší to vůbec něco ?
Díky
shaggy
Profil
1) Je.
2) Nebude. Nezlepší to nič.

Nie je podstatné, akú URL adresu má stránka, pokojne to nechaj na tej stránke, ktorá obsahuje v URL krátky, výstižný názov. Podstatné je, aby synonymá (iné varianty výrazov) boli obsiahnuté v texte stránky. Ak sa to hodí, môžeš tie slová použiť v nadpisoch, v title atď. (ale nepchaj ich tam nasilu).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0