Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MichalekII Profil |
#1 · Zasláno: 4. 9. 2009, 08:18:44
Dělám na stránkách pocasi.elchron.cz nějakou zásadní chybu, že je google nezobrzuje ve výcledcích hledání? Chápu, že každý nemůže být první, ale třeba na slovo "počasí" jsem web nenašel ani na 10 stránce výpisu odkazů.
Díky za každý nápad nebo radu. |
||
Joker Profil |
#2 · Zasláno: 4. 9. 2009, 09:48:09
MichalekII:
Tak zrovna "počasí" je dost populární termín, podle mě je možné, že ten web prostě není dost silný na to, aby se do té první stovky dostal.. |
||
shaggy Profil |
#3 · Zasláno: 4. 9. 2009, 10:04:32
MichalekII
Dal som si vyhľadať adresu webu "pocasi.elchron.cz" a Google mi ho zobrazil, čiže nie je pravda, že indexuje, ale nezobrazuje. Google ten web aj indexuje a aj ho zobrazuje vo výsledkoch. Zrejme však na tebou hľadané slovo (počasí) sa ten web neumiestňuje na takých miestach ako by si chcel. Prejdi si túto kategóriu: http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=13 je tam plno tém, v ktorých je napísané, čo treba robiť. |
||
MichalekII Profil |
#4 · Zasláno: 4. 9. 2009, 10:51:37
shaggy
Tak aby jsme se netahali za slovíčka: nezobrazuje najiný dotaz než je název domény No vlastně podle GA zobrazuje ještě na dalších 5 dotazů ze kterých přijdou řádově jednotky návštěvníků týdně. Což je asi 0,1% celkové návštěvnosti. Joker Existuje nějaká metodika jak porovnat sílu webů? Protože už tak od poloviny té první stovky se vyskytují stránky dle mého osobního pocitu nepříliš kavalitní. Existuje nějaká definice síly webu? Na googlu jsem našel pouze odkaz na seo-servis |
||
shaggy Profil |
#5 · Zasláno: 4. 9. 2009, 11:02:18
MichalekII
Neťaháme sa za slovíčka, ale očividne nechápeš o čom je optimalizácia stránok. „nezobrazuje najiný dotaz než je název domény “ Ani toto nie je pravda. Dal som si vyhľadať "předpověď počasí", dal som vyhľadať iba z .cz domén a našlo mi ten web na 6 stránke. Preto ti ešte raz radím - prejdi si túto kategóriu, pozri si čo radia ostatným ohľadne optimalizácie stránok a vykašli sa na zbytočnosti ako je "porovnávanie sily webov". |
||
MichalekII Profil |
#6 · Zasláno: 4. 9. 2009, 11:22:30
shaggy
Děkuji za tvůj čas, ano bohužel tomu doopravdy nerozumím jako ty. Diskuse tady jsem si samozřejmě nastudoval, ale moudrý z toho nejsem, respetktive mám pocit, že dělám vše správně google by mohl návštěvníků posílat více. Proto se ptám na konkrétní případ a zda s tím webem dělám nějakou chybu. Čekal jsem nějaké konkrétnější postřehy než odkaz na diskusy ve které se pohybujeme. :( |
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 4. 9. 2009, 12:02:49
Michálku II, nevím, zda děláte nějakou chybu na odkazovaném webu, ale velmi pravděpodobně děláte chybu tím, že usilujete o nalezitelnost na dotaz [počasí], pokud nejste ani primární zdroj dat (meteorologický ústav), ani geniálně unikátní agregátor meteorologických dat, ani nejpopulárnější portál se stamilionovým ročním rozpočtem.
SEO začíná (a pro mnohé bohužel i končí) správným výběrem segmentu a klíčových slov. Chápu, že jste chtěl asi slyšet něco jiného, ale tak to prostě je. |
||
MichalekII Profil |
#8 · Zasláno: 4. 9. 2009, 14:47:20
Díky všem kdo se mě tu snaží nasměrovat správným směrem, jsem si plně vědom většiny zde napsaných informací, asi
se špatně vyjadřuju, ale prostě mě trochu zaráží, třeba na dotaz [počasí olomouc] se v této chvíli zobrazují výše například i takovéto stránky: http://dum-byt-zahrada.sluzby.cz/olomouc/izolace;http://www.hotel-ubytovani.com/Ubytovani-Olomouc-14721.html;http://olomoucky.denik.cz/special_region/rybarsky_servis/ atd. Nechce se mi věřit, že by to bylo jen tím co zde již padlo. Doporučili by jste mi třeba nesoustředit externí odkazy pouze na hlavní stránku, ale i třeba na podstránky jednotlivých lokalit? I když pořídit takové odkazy vzhledem ke konkurenčnosti oboru nebude asi jednoduché. |
||
Marek Prokop Profil |
#9 · Zasláno: 4. 9. 2009, 18:23:33
[#8] Dotaz [počasí olomouc] už je samozřejmě řádově jednodušší.
„pořídit takové odkazy vzhledem ke konkurenčnosti oboru nebude asi jednoduché.“ IMHO máte trochu převrácené uvažování. Laterální slova (kam typicky patří fráze počasí + místo) se používají právě kvůli nízké konkurenčnosti a přirozeném linkbuildingovému potenciálu. Prostě uděláte dobrý obsah a lidé již odkazují sami. Aktivně shánět odkazy na takové fráze by bylo plýtvání časem a penězi. Jde tedy jen o to, vymyslet ten dobrý obsah a přijít s ním včas, dokud srovnatelně kvalitní nabídka na Webu chybí. S počasím to ještě před pár lety šlo výborně, dokonce i v angličtině. Poslední dobou jsem to nezkoušel (mj. proto, že Google už většinou nabízí na první pozici svou vlastní předpověď), takže aktuální stav neznám. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0