Autor Zpráva
LejdyTerr
Profil
Jak propagujete své stránky? Kam dáváte reklamu? Mám eshop ,který bych ráda zviditelnila, ale nenapadá mě jak. Placené znám akorát Zboží.cz. Zajímalo by mě třeba, jak zvýšit návštěvnost? Všem předem děkuji
Tomáš Meisner
Profil
[#1] LejdyTerr
Můžete samozřejmě využít řady marketingových nástrojů, které Internet poskytuje. Pro začátek bych Vám asi doporučil tzv. PPC kampaně (reklama, kdy platíte za kliknutí na inzerát) - jako například Sklik či Adwords. Ty Vám dokáží přinést obrovskou návštěvnost - otázkou je kolik do reklamy chcete investovat.
Pokud se rozhodnete využít PPC kampaně, rozhodně si nazapomeňte správně nastavit sledování konverzí (zjištění počtu lidí, kteří když klikli na interát, tak u Vás na eshopu provedli nějakou akci - běžně registrace či nákup v eshopu), abyste mohla v krátkodobém i dlouhodobém měřítku vyhodnocovat efektivitu kampaně (budete vědět kolik jste zaplatila za získání jedné objednávky a ve chvíli, kdy budete schopná určit průměrnou objednávku, víte kolik jsou Vaše náklady na marketing a zda je to únosné a efektivní).
Dranel
Profil
Jen podotknu, že na návštěvnosti nezáleží. Může Vám na e-shop přijít třeba 10 000 návštěvníků, ale pokud ani jeden nezmění status na zákazníka, je vám to k prdu. Tedy krom vydělaných pár korun z reklamy, přičemž ani to není jisté...
LejdyTerr
Profil
No, tak je pravda, že návštěvnost není všechno, ale když se mi zvýší, tak se zvýší i pravděpodobnost prodeje, nebo ne?
Sirius
Profil
Nejdřív na ten web musí někdo přijít, pak je možné ho na webu přesvědčit, aby si něco koupil. Bez návštěvníků nejsou zákazníci. Ale i když na nějaký eshop přijdu, tak nemá vyhráno, opravdu mne musí přesvědčit, ať už nabídkou, cenama, nebo designem webu. Takže rozhodně na tenhle faktor nezapomínat.
Tomáš Meisner
Profil
[#4] LejdyTerr
Není to úplně přesně pravda... Ta rovnice vypadá nějak takto:
Počet nákupů = počet návštěvníků * míra konverze

To tedy znamená, že pokud zvýšítě počet návštěvníků a zachováte míru konverze, tak je to pravda. Tato rovnice také prokazuje, že ve chvíli, kdy maximalizujete návštěvnost (například omezené investice do SEO a marketingu), můžete stále zvyšovat počet nákupů zvyšováním míry konverze (např. zvyšování efektivity inzerátů, zjednodušení nákupního procesu, apod.)
ninja
Profil
LejdyTerr: Jste na Fler.cz a podobných serverech? Spolupracujete s weby zaměřenými na vaši cílovku?

Upřímně nemyslím, že přes klasické PPC kampaně budete na vaše produkty úspěšná.
LejdyTerr
Profil
Tomáši - o SEO už jsem dnes párksrát slyšela, můžeš mi prosím upřesnit co to je? Děkuji
ninjo - Ano, na Fleru jsem, ovšem je zde velká konkurence. Navíc bych ráda aby se o mě lidé dozvěděli jako o takové. Ne že jsem pod křídly Fleru, ale že mám vlastné eshop....
Dranel
Profil
LejdyTerr:
Kdo si neví rady, tomu Google pomůže!

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: