Autor Zpráva
Adela
Profil
Chtěla bych začít používat Sklik a Adwords pro své zákazníky. Je v těchto systémech možnost nastavení např.: předplatné 500,- na konkrétní kampaň a po vyčerpání této částky se reklama nezobrazí (našla jsem pouze denní limit).

Mám představu, že všechny klienty mám pod jedním účtem - klient mi zaplatí předplatné za reklamu (500,-) a až částku vyčerpá tak zaplatí předplatné dále (nebo se udělá nová kampaň). Funguje to tak?

Jak je to u Sklik a jak u Adwords?

Díky za rady.
Petra
Profil
Mít všechny klienty v jednom účtu není dobrý nápad. Jednak je fér dát klientovi přístup k jeho kampaním, což se dělá těžko, když tam jsou další, jednak si více klientů v jednom účtu může vzájemně konkurovat a omezovat tak potenciál své reklamy. O komplikované struktuře účtu ani nemluvím (zvlášť kdyby se jednalo o klienty s rozsáhlejšími kampaněmi).

Ideální je zařídit multilogin v Skliku a My Client Center (MCC) v AdWords a prostřednictvím nich přistupovat k jednotlivým účtům klientů. Do každého účtu pak můžeš dát právě tolik peněz kolik klient zaplatil za inzertní náklady tobě (ještě lepší je pro tenhle případ varianta nechat klienta platit přímo systému).

Jinak v Skliku jde nastavit na úrovni kampaně, že se reklama zastaví po vyčerpání 500.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0