Autor Zpráva
Jirka_X
Profil *
Hezký den,
své kampaně cílím i na Slovensko a často se tu setkávám s problémem, že pokud nastavím nějakému slovu cenu nižší než 1,1 Kč, přestane toto slovo spouštět reklamy, přestože zde neexistuje žádná konkurence - inzeruji tedy jediný, takže by měla stačit i cena 20 halířů, ale v tom případě to napíše "Pod odhadem pro první stránku"... Nevíte, čím to je? Děkuji.
ninja
Profil
To je zcela bežné. Na určitá klíčová slova existuje minimální cena, aby se inzerát zobrazoval. Myslím že nemá cenu v tom nějak pátrat. Můžete použít odlišné klíčové fráze, nebo to brát jako fakt ne netrápit se tím.
Marek Prokop
Profil
Na určitá klíčová slova existuje minimální cena

To je, myslím, trochu nepřesné. Přesnější je, že existuje nějaký minimální součin nabízené ceny za klik a skóre kvality. Pravděpodobně tedy můžete i tato slova dostat za 20 haléřů za klik, pokud vytáhnete skóre kvality na maximum.

Další věc je, že slova označená "below the 1st page bid" se ve skutečnosti mohou někdy zobrazovat skoro normálně.
ninja
Profil
Marek Prokop: Nepřesné to je, ale z osobní zkušenosti se domnívám že to není vždy jen součit QS a nabídnuté ceny. IMHO v zásadě Google chce nějakou cenu za impresi, která je s určitou mírou přesnosti přepočtena na minimální cenu za klik. Takže se pravděpodobně vychází z obecné QS pro celý segment souvisejících slov od všch inzerentů + nějaké další metriky.

Každopádně jak jsme psal, hluboce po tom pátrat se myslím nevyplatí. Nastavte cenu vyšší a uvidíte, jaká bude cena reálná.
Marek Prokop
Profil
IMHO v zásadě Google chce nějakou cenu za impresi

Když vezmeme v úvahu, že QS se u slov s historií prakticky rovná CTR, pak vlastně říkáme oba totéž :-)
Souhlasím i s tím, že po tom nemá cenu pátrat do detailů.
Jirka_X
Profil *
Ok. Děkuji za rady.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0