Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
DoubleThink Profil * |
#1 · Zasláno: 23. 9. 2004, 22:03:30
A hopla! Už je to tady - že jim to trvalo.
Už když jsem četl ono typické "Dear Customer", tak jsem cítil nějaký podraz... Každopádně od teďka bude kontextová reklama (by Google) na začátku a na konci výsledků hledání. |
||
halogan Profil |
#2 · Zasláno: 23. 9. 2004, 22:27:35
DT: To vis, pekne sluzby, nalakali opravdu velkou spoustu lidi a ted budou mit diky AdSense hooodne navratnosti, to je marketing, diky moc za info!
|
||
llook Profil |
#3 · Zasláno: 24. 9. 2004, 16:17:49
Patrně nemají schopnou konkurenci. Protože kdyby měli, tak by přechod jinam nebyl žádný problém. Zaregistrovat se a přizpůsobit šablonu je práce na pár chvilek.
|
||
Yuhů Profil |
#4 · Zasláno: 24. 9. 2004, 16:21:12
pro české stránky konkurenci nemají. Jinak třeba freefind.com umí docela dobře hledat, ovšem nechápe češtinu.
|
||
Časová prodleva: 4 měsíce
|
|||
Lukaas Profil |
#5 · Zasláno: 21. 1. 2005, 00:34:22
Je to jeden velký nesmysl, na který nikdo rozumný nemůže přistoupit. Prodáváte na stránkách auta začky Škoda a oni vám tam vlepí kontextovou reklamu na auta značky Mazda.
To se opravdu děje. To není marketing. To je růst firmy nad mez, kde končí common sense a začínají korporátní žebříčkové závody o nápad, který jakože nejvíce zlepší bottom line. Pokud to má "logiku" a přitom to nefunguje, nic se neděje. A toto jakoby logiku má. Nikoho za to nevyhodí, byť by měli. Blokuju pozicovaným bílým flastrem. |
||
DoubleThink Profil * |
#6 · Zasláno: 21. 1. 2005, 10:08:47
stačí
table {display:none} :) |
||
Časová prodleva: 1 měsíc
|
|||
Lukaas Profil |
#7 · Zasláno: 22. 2. 2005, 00:46:45
Ajo, oni to strkají do tabulky. Díky...
|
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0