Autor Zpráva
Evice
Profil *
Dobrý den,

ve statistikách GA se objevil zdroj návštev "Ostatní". Není spuštěna žádná kampaň.
O jaké zdroje návštěvnosti se může jednat?
Týká se webu na ubytování, který jsem zaregistrovala do několika rezervačních systémů (např. booking.com apod.). Nevím, zda s tím nesouvisí.
Díky za odpověď.
E.
Evice
Profil *
Omlouvám se, vložila jsem dotaz do špatné rubriky.
Marek Prokop
Profil
A určitě nemáte v URL žádného zpětného odkazu proměnnou utm_source?
Evice
Profil *
Marek Prokop
Tak to netuším. Jak to můžu zjistit ?
Evice
Profil *
Marek Prokop:
Nikde jsem nevkládala zpětný odkaz s cenou za proklik.
Evice
Profil *
Teď jsem si uvědomila, že je web zaregistrovaný v placeném kataogu, ale nyní na 3 měsíce zdarma.
Může tento zdroj představovat právě ty "Ostatní"?
Evice
Profil *
Obecně se tedy dá říct, že zdroje návštěv GA "Ostatní" pocházejí z odkazů, kde se platí za proklik?
Marek Prokop
Profil
V podstatě záleží na Vás, jak si zdroje (parametr utm_source) a média (parametr utm_medium) označujete. Pokud odkaz žádný z těchto parametrů nemá, zařadí se automaticky buď do organic (jen vyhledavače, které Analytics zná či je doplníte do měřicího kódu), nebo do referral (vše ostatní).

Reklamní systémy s platbou za proklik se obvykle označují pomocí utm_medium=cpc, ale jak píšu výše, záleží jen na Vás, jak si je označíte a zda si je vůbec nějak označíte.
Evice
Profil *
Rozumím. Děkuji.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0