Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Evice Profil * |
#1 · Zasláno: 5. 5. 2011, 19:18:24
Dobrý den,
ve statistikách GA se objevil zdroj návštev "Ostatní". Není spuštěna žádná kampaň. O jaké zdroje návštěvnosti se může jednat? Týká se webu na ubytování, který jsem zaregistrovala do několika rezervačních systémů (např. booking.com apod.). Nevím, zda s tím nesouvisí. Díky za odpověď. E. |
||
Evice Profil * |
#2 · Zasláno: 5. 5. 2011, 19:20:22
Omlouvám se, vložila jsem dotaz do špatné rubriky.
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 5. 5. 2011, 23:17:13
A určitě nemáte v URL žádného zpětného odkazu proměnnou utm_source?
|
||
Evice Profil * |
#4 · Zasláno: 6. 5. 2011, 09:59:00
Marek Prokop:¨
Tak to netuším. Jak to můžu zjistit ? |
||
Evice Profil * |
#5 · Zasláno: 6. 5. 2011, 10:10:53
Marek Prokop:
Nikde jsem nevkládala zpětný odkaz s cenou za proklik. |
||
Evice Profil * |
#6 · Zasláno: 6. 5. 2011, 10:14:01
Teď jsem si uvědomila, že je web zaregistrovaný v placeném kataogu, ale nyní na 3 měsíce zdarma.
Může tento zdroj představovat právě ty "Ostatní"? |
||
Evice Profil * |
#7 · Zasláno: 6. 5. 2011, 10:14:55
Obecně se tedy dá říct, že zdroje návštěv GA "Ostatní" pocházejí z odkazů, kde se platí za proklik?
|
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 6. 5. 2011, 11:27:25 · Upravil/a: Marek Prokop
V podstatě záleží na Vás, jak si zdroje (parametr utm_source) a média (parametr utm_medium) označujete. Pokud odkaz žádný z těchto parametrů nemá, zařadí se automaticky buď do organic (jen vyhledavače, které Analytics zná či je doplníte do měřicího kódu), nebo do referral (vše ostatní).
Reklamní systémy s platbou za proklik se obvykle označují pomocí utm_medium=cpc, ale jak píšu výše, záleží jen na Vás, jak si je označíte a zda si je vůbec nějak označíte. |
||
Evice Profil * |
#9 · Zasláno: 6. 5. 2011, 12:31:41
Rozumím. Děkuji.
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0