Autor Zpráva
Sir Tom
Profil *
Ahoj, vlastním stránky www.penis.cekuj.net, které se zaměřují převážně na "nejbližšího kamaráda muže". Jsem student, 20 let, fyzická osoba - nepodnikatel, bez živnostenského listu. Na tento web bych chtěl umístit reklamu (reklamu na zvětšení, zvýšení doby erekce, apod.). Uvažoval jsem o PPC reklamě a nechal si prověřit web u Google AdSense. Odpověděli mi, že nemůžu na tento web umístit Google reklamu kvůli nevhodnému obsahu a obsahu pro dospělé. Nevíte někdo zda-li existují jiné PPC systémy, které by šly vložit na web s takovouto "kontroverzní" tématikou? Stránky mají cca 800 zobrazení za den. Dále jsem uvažoval o affiliate programu, ale to je branže, ve které se vůbec neorientuji. Zalíbila se mi nabídka od sexy-zivot.cz www.affiliate-provizni-system.cz. Máte někdo s tímto provizním systémem zkušenosti? Jak to funguje a jak probíhá vyplácení peněz? Jsou zde nějaké věci, které jsou špatné a mohly by být pro mě nevýhodné? Případně máte nějaký jiný tip či nápad jakou reklamu použít? Uf, omlouvám se za otázky, ale opravdu je to obor, který neznám. Díky :)
WastingDouglas
Profil