Autor Zpráva
Ondřej2
Profil
Dobrý den,

spravuji web jedné dodavatelské firmy, která působí v ČR a SR, pobočku má však jen v Praze a vše distribuuje skrz dealery. Chtěl jsem nějak zviditelnit náš web. Máme web na .cz, je jen v češtině. Vlastníme stejnou .sk doménu, kde vše jde přes 301 na .cz.

Zapnul jsem AdWords s cílením právě na Slováky a slovensky. Měl jsem dojem, že když budu inzerovat web.sk s odkazem na web.sk/foo s tím, že obojí jde na své .cz protějšky, bude vše krásné a růžové... ale to nepůjde, protože to nesplňuje podmínky AdWords. Ponechal jsem tedy reklamu ve slovenštině a s českou URL (krom TLD se nijak neliší).

Jde mi tedy o to, jak toto řešit. Snažil jsem se slovákům přiblížit alespoň jazykem, ale URL asi zůstane česká. Co tak pozoruji, slováci působí na českých webech mnohem více než češi u nich... na druhou stranu zde jde o obchodní záležitosti (dodávky do restauračních zařízení), tak nevím, jak to vnímají.

Díky za názory a tipy.
_es
Profil
Ondřej2:
Podľa mňa by bolo lepšie dať len češtinu - pokiaľ nejde o web pre širokú verejnosť, ale pre firmy. Nepodarený preklad do slovenčiny by pôsobil horšie než len spisovná čeština.
Ondřej2
Profil
Teď nevím, zda myslíte web či reklamu.

Pokud jde o web, ten je a bude jen v češtině. Co se týče reklamy, tam kvalitní překlad může být zařízen přes kolegy ze SR (zatím AdWords jen zkoušíme), spíš mi vadí ty jazykové kombinace (česky web, slovensky reklama, česká URL).

Ano, je to web čistě pro firmy či živnostníky.
_es
Profil
Ondřej2:
Ano, je to web čistě pro firmy či živnostníky.
Pokiaľ ide o predstaviteľov firiem a živnostníkov, tak tým je myslím jedno, či ide o reklamu v slovenčine alebo češtine.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0