Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
No name Profil * |
#1 · Zasláno: 15. 8. 2011, 21:38:04
Zdravím,
už druhý rok provozuji e-shop, používám Sklik a Google ADwords. Potřeboval bych se dostat na návštěvnost cca 1000UIP/den (aspon jako konkurence) Proto bych se rád zeptal jak návštěvnost ještě popohnat víc krom výše zmiňovaných věcí (náklady přes tyto weby by byly cca15tis denně) proto bych rád zkusil i jiné levnější varianty. Díky za rady |
||
shaggy Profil |
#2 · Zasláno: 15. 8. 2011, 21:46:50
No name:
„proto bych rád zkusil i jiné levnější varianty“ Podľa toho, čo píšeš by pre teba najlacnejšia varianta bola ten eshop zavrieť. Pretože, ak ti ide iba o: „návštěvnost cca 1000UIP/den“ tak si očividne nepochopil o čo ide pri eshope. Alebo tvoj zdroj príjmov závisí od počtu návštevníkov? |
||
No name Profil * |
#3 · Zasláno: 15. 8. 2011, 22:01:17
shaggy:
Díky za radu :D určitě jsou i levnější varianty proto se tady zkouším ptát, každá firma se snaží šetřit a zároveň tím nesnížit efektivitu té dané věci. A proč se divíš té návštěvnosti??? Čím více cílených zákazníků přijde tím více bude objednávek. Ale každá rada dobrá díky :D |
||
Marek88 Profil |
#4 · Zasláno: 15. 8. 2011, 22:17:42 · Upravil/a: Marek88
Hodně záleží na tom, co prodáváš a jaká je tvoje cílová skupina. Pokud jsou to mladí lidé, tak zkus facebook (ať už placenou reklamu nebo fanouškovskou stránku, o kterou se ale musíš pravidelně starat). Pokud jde o nějakou specifickou skupinu lidí (nevím... například prodáváš věci pro modeláře), tak zkus najít nějaký menší web se stejnou tématikou (nějaký člověk má jako koníčka stavění modelů, má jich hodně a píše si to tom blog) a inzeruj tam - může to být relativně velmi levné a účinné...
Další věc pak je dosáhnout lepších výsledků ve vyhledávačích na různé dotazy. Tohle je důležité, proto to píšu tučně. Když bys prodával třeba mobilní telefony, tak je nesmysl optimalizovat jenom na slovo mobil, protože v tomhle případě zákazník většinou už ví, co chce a bude hleda konkrétní značku a typ. Něco jiného ale bude třeba outdoorové vybavení. Tam bych řekl, že většina lidí neví jaký batoh/stan/spacák chce, tak bude hledat prostě batoh/stan/spacák... Takhle obecně jinak těžko radit. |
||
shaggy Profil |
#5 · Zasláno: 15. 8. 2011, 22:40:18
No name:
„Čím více cílených zákazníků přijde tím více bude objednávek.“ Ty si nikde nespomínal cielených zákazníkov. Ja vidím v tvojom prvom príspevku iba to, že chceš dosiahnuť návštevnosť ako má konkurencia. Ale na tvojom mieste by ma zaujímalo, ako zvýšiť predaj. Ak dosiahneš návštevnosť tvojej konkurencie, to ešte automaticky neznamená, že sa zlepší aj tvoj predaj (preto som napísal to, čo som napísal). |
||
Treba Pepa Profil * |
#6 · Zasláno: 17. 8. 2011, 19:27:02
Shaggy, pises jakobys pred nami neco schovaval, urcite neco vis, proc nam to nereknes? Co by jsi navrhoval ty?
Pokud dobre vidim, tak otazka nesmeruje, jak zvysit prodej, ale jak zvysit pocet navstevniku, neni to tak? Ja bych navrhoval jako levnou moznost psani blogu kde bych mohl psat recenze ruznych produktu ktere na sve strance prodavam. |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0