Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JanaMala Profil |
#1 · Zasláno: 7. 11. 2011, 14:28:05
Na mém adwords účtu se mi zničehonic objevila u některých klíčových slov oranžový nápis "pod odhadem nabídky pro první stránku. Odhad nabídky pro první stránku:9,00 Kč" přitom se jedná o málohledané klíč. slovo, které nemá moc velkou konkurenci. (po zadání do googlu se zobrazí jen málo reklam, 3 v bočním banneru mezi nimi i ta moje a navrchu žádná i když mám zadáno max cenu za proklik 2,00) Co s tím mám dělat? 9 kč za proklik je moc, a nemyslím že by to někdo byl ochoten dát když to klíč. slovo moc reklam nespouští.
|
||
Martin_S Profil |
#2 · Zasláno: 9. 11. 2011, 21:44:35
Výstražný nápis "pod odhadem nabídky pro první stránku." sám o sobě nemusí znamenat, že by se reklamy pro dané slovo přestaly zobrazovat - i u slova, kde se takový text zobrazuje, bývají často nenulové údaje o počtu zobrazení.
Jestli se reklama bude alespoň částečně zobrazovat zjistíte, když najede myší nad bublinu vedle zmiňovaného textu. Pokud je u otázky "Zobrazují se teď reklamy?" zobrazeno zelené "Ano", cenu navyšovat nemusíte a reklama se bude alespoň občas zobrazovat. Pokud je tam červené "Ne", Google si řekl, že se mu prostě za nabízenou cenu danou reklamu vůbec zobrazovat nevyplatí. A dělá to skutečně někdy i v případech, kdy se zobrazuje málo reklam. Pak asi nezbývá než zvýšit nabídkovou cenu, nebo na dané klíčové slovo rezignovat a zkusit inzerovat na jiná. Mimochodem několikrát se mi u slov s nízkou konkurencí a malým počtem zobrazovaných reklam osvědčil Sklik, v němž se dosahovalo výrzaně nižších cen za proklik než v Adwords. |
||
Jiří Kroužek Profil |
#3 · Zasláno: 11. 11. 2011, 11:51:06
Martin_S:
Problém bude pravděpodobně v nízkém skóre kvality daného klíčového slova. Cena je jen jeden z faktorů, který určuje, zda a kde se reklama zobrazí. Zkuste přepsat inzerát tak, aby byl více relevantnější k inkriminovanému klíčovému slovu i cílové stránce. |
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 11. 11. 2011, 15:16:53
JanaMala: Jak píše Kroužek, snažte se zvýčít skóre kvality. Tedy lepší text inzerátu a cílové stránky. Aby více odpovídali hledané frázi.
|
||
Časová prodleva: 12 let
|
0