Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Hoza Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 2. 2012, 09:33:40
Dobrý den,
zájímal by mě Váš názor, kdy/od jakého přístupu by jste doporučili nasadit reklamu? Mé stránky mají přístup zhruba 1000 unikátních návstěvníků mesíčně (meřeno google analytics). Má smysl tam cpát reklamu? Díky za odpověd. |
||
Louka Profil |
#2 · Zasláno: 25. 2. 2012, 13:17:33
Pokud by byla hodně tematická a měla vysokou míru prokliku, možná jo a budeš mít na pivo.
Mám jedny stránky s 100-150 lidí denně a reklama (Google Adsense) je v podstatě o ničem, vydělá asi € 3-5 mesíčně. Je myslím výhodnější nasadit reklamu nasmlouvanou na míru webu (bude-li někdo chtít, ale taky nečekej velký zisk) nebo zpětný odkaz (za něj třeba 100 měsíčně). Jestli chceš jít 2x mesíčně zadarmo do hospody, zkus to. Jestli se tou reklamou ale chceš uživit, tak bych řekl, že to smysl rozhodně nemá. |
||
psh Profil * |
#3 · Zasláno: 25. 2. 2012, 14:03:16
I kdyby jsi měl 1000 navštev dene, tak by to moc velkej smysl nemelo
natož 1000 mesíčne :-) s výdelkem, na relamách musíš počítat taky s živnostnákem=1000kč Ale,co je horší pojištení mesíčne jako podnikatel 3600kč jednoduše si mužeš spočítat kolik te ta celá sranda ročne bude stát, |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0