Autor Zpráva
Miccollo
Profil *
Zdravím, chci se zeptat.,

propaguji jeden konkrétní produkt. Vytvořil jsem jednu sestavu, vytvořil několik reklam a vybral několik klíčových slov. Chci se ale zeptat, jak to bude s výběrem zobrazení té které reklamy na to které klíčové slovo. Některá reklama má na dané klíčové slovo skóre kvality třeba 3, jiné 7. Pochopitelně nechci, aby se to s trojkou zobrazovalo, děje se tak automaticky nebo je třeba něco nastavovat?
Marek Prokop
Profil
Pokud píšete o AdWords, pak systém automaticky zobrazuje inzeráty na slova s nižším skóre kvality níže a nebo Vám za klik účtuje vyšší cenu. Raději si o tom mechanismu něco prostudujte, jinak zbytečně přijdete o peníze.
Miccollo
Profil *
Ano, píši o AdWords. To, že se řadí inzeráty s nižším skóre níže nebo se účuje vyšší cena.., o tom vím. Já se dotazoval spíše na to, zda pokud mám v sestavě příkladem 5 originálních inzerátů, zda se na to které klíčové slovo vybere inzerát, který má vuči klíčovému slovu automaticky nejlepší hodnocení..nebo jak tohle funguje a to se mi nepodařilo najít..
Marek Prokop
Profil
Miccollo:
zda se na to které klíčové slovo vybere inzerát, který má vuči klíčovému slovu automaticky nejlepší hodnocení

Takhle to fungovalo (a snad ještě funguje) v Skliku, pokud je nastavené optimalizované střídání inzerátů: http://napoveda.sklik.cz/cz/vytvarime-kampan/kampan-nastaveni/#zpusob_stridani_inzeratu

V AdWords si můžete nastavit, jestli chcete preferovat inzeráty s vyšším CTR, vyšším konverzním poměrem, nebo je rotovat rovnoměrně: http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=en&answer=2404248&from=112876&rd=1#ad-rotation

Optimální kombinace klíčových slov a inzerátů to ale IMHO nevybírá. To musíte Vy sám tím, jak kampaň strukturujete na sestavy.
Miccollo
Profil *
ok, díky.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0