Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ludekbrno Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 5. 2012, 10:16:45 · Upravil/a: ludekbrno
Mám dotaz, pro jeden web jsem zřizoval AdWords. Je to na klíčové slovo s minimální konkurencí, které když zadám do vyhledávání, obvykle vyběhne maximálně jedna nebo žádná reklama. Předpokládal jsem tedy, že aby se mi reklama zobrazovala, bude stačit i minimální nabídková cena za proklik. Nastavil jsem tedy limit 1kč a nic, reklama se po 24 hodinách stále nezobrazuje. Klíčové slovo je schválené a reklama je aktivní, ale ve vyhledávání se stále objevuje ta jedna cizí reklama nebo žádná a moje nic. Měl jsem za to, že nabídnutá cena pouze stanovuje pořadí reklam, ale že pokud je cizí reklama jen jedna, bude stačit jakákoliv nabídnutá cena, aby se moje reklama zobrazila alespoň na druhé pozici, protože tam jiné reklamy nejsou. Je tedy potřeba nabídnout více, aby se reklama vůbec zobrazila?
Tak beru zpět. V zápětí jsem našel v nastavení "výchozí nabídku", nabídnutá cena tedy asi nesmí být menší, po upravení už se reklama zobrazuje. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0