Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
lumpik Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 10. 2005, 11:18:59
Zajímalo by mě jak řešíte dilema když děláte web pro dva různé zákazníky z jednoho oboru (konkurují si) a poté jeden z nich přijde, že při vyhledávání je jeho konkurence jejíž web jste dělal také před ním.
Jak se v takovém případě obhajujete, případně jak mu to vysvětlíte. Hlavně v případě kdy jste i autorem textů, tudíž se nemůžete vymluvit, že druhý zákazník si dodal lepší SEO texty. |
||
Timy Profil |
#2 · Zasláno: 27. 10. 2005, 11:44:24
Já jsem sice takové dilema vskutku řešit nemusel, ale co se takhle vymluvit na to, že ta druhá firma je známější, zavedenější a má tudíž více zpětných odkazů? Konec konců by to mohla býti i pravda...
|
||
Martin Kuželka Profil |
#3 · Zasláno: 27. 10. 2005, 11:59:15
A já bych to řešil tak, že bych ve stejné době nepracoval pro dvě firmy ze stejného oboru.
|
||
Yuhů Profil |
#4 · Zasláno: 28. 10. 2005, 03:26:41
> A já bych to řešil tak, že bych ve stejné době nepracoval pro dvě firmy ze stejného oboru.
a to je skutečně standardní přístup zavedených firem. Například H1 nebo Dobrý web mají pravidlo, že neposkytují služby dvěma vzájemným konkurentům najednou. |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0