Autor Zpráva
rollerblade
Profil *
Dobrý den, přečetl jsem hodně přednášek, prohlídnul jsem hodně videí a nějak mi nedochází jak správně udělat analýzu klíčových slov. Pokud jsem vše pochopil, tak do AdWords zadám adresu svých stránek a nějaké klíčové slovo, které je pro tento web důležité. A pak mi Google nástroj nabídne klíčové slova, které s mým webem souvisí. To je mi jasné, ale pak jsou tam váhy podle konkurence. Podle toho jak to chápu, tak se nevyplatí konkurovat něčem, co je moc silné a tudíž bych měl vybrat ty slova, která tak konkurenční nejsou, ale tudíž pak dostanu méně návštěv, ale více cílených zákazníku. Je to tak?:) Dám příklad budu dělat zedníka v Pardubicích, tudíž mě nezajímá Ostrava atd tak bych měl cílit pouze na zednické práce Pardubice? A dál to nerozdrobovat? Jak jsem koukal tak to přinese odhadem pouze teď plácnu 30 lidí měsíčně. Sice tedy budu možná první na tuhle frázi, ale budu mít maximálně tedy jen 30 potencionálních zákazníku? Chtěl bych poradit jak se teda taková analýza dělá správně. Dám příklad budu mít třeba mezinárodní kovovýrobu. Jak bych měl postupovat? Moc Vám děkuji, vážím si lidí, kteří dokáží pomoci. Popřípadě, neznáte nějakou knížku kde se dá naučit jak dělat tyto analýzy? http://www.grada.cz/google-adwords_5681/kniha/katalog/ <- je tato kniha na to dobrá? Děkuji mnohokrát!!
ninja
Profil
Velmi zjednodušeně ano. Rozhodně bych vám ale doporučil zkoušet i jiné zdroje při hledání potencionálních klíčových slov. Nástroje Skliku, našeptávače, statistiky hledání na vašem webu, vlastní rozum, atd.

Geografické cílení není nutné dělat jen přímo přes klíčová slova, můžete váš region vybrat v nastavení kampaně a v pak použít i obecné slovo "zednické práce".

Článků jak hleat vhodné fráze je mnoho. Na začátku nemusíte začínat s obrovským počtem. Lepší je postupně budovat, přidávat, odebírat, využívat negativní slova a podobné úpravy tak, jak se při běhu kampaně budou ukazovat výsledky. Musíte pamatovat, že odhady ceny, hledání a konkurence jsou u většiny českých frází velmi nepřesné.
Marek Prokop
Profil
Užitečný seriál: http://vetrovka.cz/ppc-prakticky

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: