| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Markvy 785 Profil * |
#1 · Zasláno: 16. 11. 2012, 14:21:22
Dobrý den,
mám dotaz, zda je to etické a dá se proti tomu nějak bojovat. Jde mi o sledování konkurentů přes klíčová slova. Pokud napíšu např. klíčové slovo - RI okna na Seznamu, ihned se mi ve výsledcích zobrazí – odkazy této firmy. Ale nad těmito odkazy se mi také zobrazí nahoře přes Sklik i její konkurence - Pramos, Oknostyl. http://search.seznam.cz/?q=Ri+okna&aq=&oq=&sourceid=szn-HP&thru= To samé, pokud napíšu např. klíčové slovo - Oknostyl, tak se přes Sklik zobrazí zas RI okna, Pramos atd. http://search.seznam.cz/?q=Oknostyl&sId=Pc5nRRS5wdk2GhJc1-OT&aq=&oq=&sourceid=top&thru= Překvapuje mě, že to Sklik podporuje. Jde mi o sledování jiných produktů na netu mé konkurence- např. střechy, dá se to např. soudně napadnout ? Shrnuto, neumím umístit své stránky - optimalizovat na klíčové slovo své produkty - na 1 stranu SEZNAMU, tak se na 1 stranu dostanu přes Sklik a klíčová slova – mého konkurenta, s kterým soupeřím o zakázky. Markvy 785 |
||
| Ondřej Krišica Profil |
#2 · Zasláno: 16. 11. 2012, 20:08:26
Markvy 785:
Dobrý den, první případ, který uvádíte probíhá tak, že ostatní inzerenti se na slovo "RI okna" mohou zobrazovat i na klíčová slova spojená s "okna" ve frázové či volné shodě, takže se tomu, aby se zobrazovali nedá zabránit. Jedinou možností, jak zabráni inzerci na vlastní značku, je, že ji máte jako registrovanou ochrannou známku u Úřadu průmyslového vlastnictví. Pak můžete zažádat Sklik buď o zakázání inzerce na toto klíčové slovo pro všechny, nebo o jednorázové zamítnutí konkurentů. Tím se ale neřeší problém toho, že ostatní inzerenti budou moci inzerovat ve volné či frázové shodě na termín "okna". Pokud jde o 2. případ, tak Oknostyl nemá registrovanou ochranou známku, takže mu nezbývá, než jí registrovat, pokud nechce, aby na jeho značku konkurence inzerovala. Pěkný den, Ondřej |
||
|
Časová prodleva: 13 let
|
|||
0