Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
desmond40 Profil |
Dobrý den,
prosím zkušenější o radu. Před 5 dny jsem si udělal 2 bannery pro grafickou reklamu na adwords. jeden z nich 728x90 a druhý 300x250. Nastavil jsem vyhledávaná slova asi 15 nejčastějších a URL adresy. Po schválení jsem si tam poslal peníze a nastavil CPC. Za poslední 2 dny mi na reklamu nikdo nekliknul. Je něco špatně nastavené nebo jsem na něco zapomněl? Adwords mi přijde celkem složité a fakt nevím kde by mohla být chyba. Prosím o rady, díky moc :) |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 14. 5. 2013, 20:18:32
Máte nastaveno cílení na obsahovou síť? Máte nějaké imprese (zobrazení)? U bannerů je průměrná míra prokliku nízká (často méně než jedno promile).
|
||
desmond40 Profil |
#3 · Zasláno: 14. 5. 2013, 22:38:02
V nastavení kampaně, konkrétně "reklamní siť" mám nastaveno klíčová slova a umístění. Dále není nastaveno nic. Zobrazení je stále 0%
|
||
Davex Profil |
desmond40:
„Zobrazení je stále 0%“ To by mohla být zastavená kampaň, příliš nízká nabídnutá cena za proklik nebo málo vhodných inzertních ploch a silnější konkurence. |
||
desmond40 Profil |
Kampaň je Aktivní, mám pod jednou kampaní 2 reklamní sestavy, celkem 50kč na den na zkoušku tzn 25kč na 1 sestavu. Konkurence je velká z obecného hlediska né co se týče reklamy. Neviděl jsem jediný reklamní banner kdekoliv za poslední měsíce.
|
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 15. 5. 2013, 14:03:43
Navýšit nabízenou cenu za klik je dobrý nápad. Také v Adwords máte nástroj na testování reklam, jestli ta vaše může zobrazit. Třeba máte špatně vybrané cílení na lokalitu nebo jazyk, což vám nástroj ukáže.
|
||
desmond40 Profil |
#7 · Zasláno: 15. 5. 2013, 14:50:22
Ok, tak jsem našel konečně cílení na zájmy, skupiny, věk apod. Předtím bylo maximální počet zasažených 0-1tis. po úpravě je to nyní 50-100 miliónu. Cílení je na ČR a český jazyk, takže 50-100mil je trochu mimo. Snížil jsem částku a uvidíme jestli se to chytne, pokud ne, tak částku opět zvýším.
Chci se zeptat jestli je u cílení v reklamní sítí vhodné nastavit co nejvíce url co mě napadnou nebo vybrat jenom některé. Zvolil jsem 7 url, kde chodí hodně lidí, ale nevím jaký výsledek to může přinést jestli je to málo adres nebo uvažuju špatným způsobem a funguje to úplně jinak. Ješte někde je něco vhodného pro začátek změnit? Díky moc za rady :) |
||
desmond40 Profil |
#8 · Zasláno: 15. 5. 2013, 21:15:25
Tak se to dalo do pohybu, ale celkem mě zarazilo, že za 2 prokliky mi to strhlo 62kč
|
||
Časová prodleva: 1 měsíc
|
|||
marcus33cz Profil |
Rád bych doplnil ještě pár informací, které snad můžou pomoct:
--- pokud si uděláte grafické bannery a pustíte je ve vyhledávací síti, logicky nepoběží (jak psal ninja) --- rozhodně doporučuji kromě grafických pustit i textové bannery - z těch je člověk chytřejší a navíc už z principu budou mít většinou nižší cenu --- umístění (URL adresy) bych ve vašem případě do začátku nepoužil. Nechte reklamy běžet v celé síti a automatická umístění se Vám po čase zobrazí. --- až budete mít nějaká naměřená data (o konverzích), můžete si umístění nastavovat dle libosti. Do začátku je to ale spíš kontraproduktivní. --- cenu za klik bych rozhodně omezil na nějakou rozumnou hranici. Není moc odvětví, ve kterých by byla běžná cena 31 Kč za klik. --- spíše bych to udělal naopak - vyšší denní rozpočet a nižší cena za klik, necháte běžet a po čase vyhodnotíte --- pokud jste si nastavil cílení Česko a odhad je 50-100 milionů, opravdu asi bude něco špatně, takže bych to zkontroloval. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0