Autor Zpráva
desmond40
Profil
Dobrý den,
prosím zkušenější o radu.

Před 5 dny jsem si udělal 2 bannery pro grafickou reklamu na adwords. jeden z nich 728x90 a druhý 300x250. Nastavil jsem vyhledávaná slova asi 15 nejčastějších a URL adresy. Po schválení jsem si tam poslal peníze a nastavil CPC. Za poslední 2 dny mi na reklamu nikdo nekliknul. Je něco špatně nastavené nebo jsem na něco zapomněl?

Adwords mi přijde celkem složité a fakt nevím kde by mohla být chyba.

Prosím o rady, díky moc :)
ninja
Profil
Máte nastaveno cílení na obsahovou síť? Máte nějaké imprese (zobrazení)? U bannerů je průměrná míra prokliku nízká (často méně než jedno promile).
desmond40
Profil
V nastavení kampaně, konkrétně "reklamní siť" mám nastaveno klíčová slova a umístění. Dále není nastaveno nic. Zobrazení je stále 0%
Davex
Profil
desmond40:
Zobrazení je stále 0%
To by mohla být zastavená kampaň, příliš nízká nabídnutá cena za proklik nebo málo vhodných inzertních ploch a silnější konkurence.
desmond40
Profil
Kampaň je Aktivní, mám pod jednou kampaní 2 reklamní sestavy, celkem 50kč na den na zkoušku tzn 25kč na 1 sestavu. Konkurence je velká z obecného hlediska né co se týče reklamy. Neviděl jsem jediný reklamní banner kdekoliv za poslední měsíce.
ninja
Profil
Navýšit nabízenou cenu za klik je dobrý nápad. Také v Adwords máte nástroj na testování reklam, jestli ta vaše může zobrazit. Třeba máte špatně vybrané cílení na lokalitu nebo jazyk, což vám nástroj ukáže.
desmond40
Profil
Ok, tak jsem našel konečně cílení na zájmy, skupiny, věk apod. Předtím bylo maximální počet zasažených 0-1tis. po úpravě je to nyní 50-100 miliónu. Cílení je na ČR a český jazyk, takže 50-100mil je trochu mimo. Snížil jsem částku a uvidíme jestli se to chytne, pokud ne, tak částku opět zvýším.

Chci se zeptat jestli je u cílení v reklamní sítí vhodné nastavit co nejvíce url co mě napadnou nebo vybrat jenom některé. Zvolil jsem 7 url, kde chodí hodně lidí, ale nevím jaký výsledek to může přinést jestli je to málo adres nebo uvažuju špatným způsobem a funguje to úplně jinak.

Ješte někde je něco vhodného pro začátek změnit?

Díky moc za rady :)
desmond40
Profil
Tak se to dalo do pohybu, ale celkem mě zarazilo, že za 2 prokliky mi to strhlo 62kč
marcus33cz
Profil
Rád bych doplnil ještě pár informací, které snad můžou pomoct:

--- pokud si uděláte grafické bannery a pustíte je ve vyhledávací síti, logicky nepoběží (jak psal ninja)
--- rozhodně doporučuji kromě grafických pustit i textové bannery - z těch je člověk chytřejší a navíc už z principu budou mít většinou nižší cenu
--- umístění (URL adresy) bych ve vašem případě do začátku nepoužil. Nechte reklamy běžet v celé síti a automatická umístění se Vám po čase zobrazí.
--- až budete mít nějaká naměřená data (o konverzích), můžete si umístění nastavovat dle libosti. Do začátku je to ale spíš kontraproduktivní.
--- cenu za klik bych rozhodně omezil na nějakou rozumnou hranici. Není moc odvětví, ve kterých by byla běžná cena 31 Kč za klik.
--- spíše bych to udělal naopak - vyšší denní rozpočet a nižší cena za klik, necháte běžet a po čase vyhodnotíte
--- pokud jste si nastavil cílení Česko a odhad je 50-100 milionů, opravdu asi bude něco špatně, takže bych to zkontroloval.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0