Autor Zpráva
loukykouky
Profil *
Zdravím, narazil jsem na nový Keyword Tool Planner od Googla a ukazují se tam ceny za klik u jednotlivých klíčových slov za klik (našel jsem i cenu 37 Kč ). Takže když si dám reklamní plochu na stránky a použiji klíčová slova, tak je možné že opravdu budu mít jako partner 37 Kč (+- 20Kč)? Nebo jak se to dělí mezi Googla a partnera s reklamní plochou. Díky
ninja
Profil
Cena se dělí mezi Google a vás. Navíc Keyword Tool Planner ukazuje ceny pro vyhledávání, ne obsahovou síť. V té ale v některých segmentech je cena za klik 37 Kč, někdy i násobně více. Stačí použít selský rozum, v jakých oborech jsou inzerenti asi ochotni platit nejvíce...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: