Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
David1256 Profil |
#1 · Zasláno: 7. 11. 2013, 18:54:00
Dobrý den,
přemýšlel jsem, že bych využil možnosti inzerovat přes Google AdWords, hlavně kvůli možnosti inzerovat ve videích na YouTube. V Google AdWords se zadávají klíčová slova pro zobrazení reklamy. Ale když jsem se tak koukal, co zobrazuje Google AdWords mě, když procházím stránky, tak mi to příjde spíš tak, že Google AdWords zobrazuje reklamu podle toho, jaké stránky jsem předtím navštívil. Kupříkladu díval jsem se na Kytary.cz a pak na mě na YouTube vyskočila reklama Kytary.cz. Jak kdyby se mi na Kytary.cz uložila cookie. Takto jsem to sledoval u více webů. Ale co to má potom za smysl? Když už jsem na jejich webu jednou byl, proč bych klikal na jejich reklamu? Když už zákazník na dané adrese byl, tak proč by na ní měl jít znovu a ještě jim ubíral peníze za proklik. Není to trochu pochybný způsob zobrazování reklamy? |
||
Vestik Profil |
#2 · Zasláno: 7. 11. 2013, 18:57:20
reklama se zobrazuje podle toho co na google hledáš...
|
||
Roman Plencner Profil |
#3 · Zasláno: 7. 11. 2013, 19:58:07
David1256: Na tom nie je nič zavádzajúce. Je to tzv. remarketing a ako inzerent ho v Google Adwords môžete, ale nemusíte používať.
|
||
David1256 Profil |
#4 · Zasláno: 7. 11. 2013, 20:01:09
Roman Plencner:
Aha, tak teď už chápu. Děkuji. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0