« 1 2 3 4 »
Autor Zpráva
belinea
Profil *
Dobrý den,
trávíme tolik času na Facebooku, Twitteru, Google +, emailu a jiných webech, a všechny tyto služby jsou doslova prošpikovány reklamou. Kvůli času, který trávíme online jsme vystavováni všudypřítomné cílené i necílené reklamě. A reklama se prudce vyvíjí, docela by mě zajímalo jak to s ní vidíte v budoucnosti? Budou snad 3D reklamy? Co myslíte, že si na nás vymyslí, aby zaujali naši pozornost? :-)
zvěřiňák
Profil
belinea:
Vy nepoužíváte Adblock plus? To máte blbý.
IdemeNaHavaj
Profil
belinea:
Aj ja používam adblock, ani som nevedel že nejaké reklamy existujú. A na fb, g+ a ani na twittery som neni, to je pre chudákov čo nevedia čo zo životom, tak ho preflákajú na sociálnych sieťach.
ninja
Profil
Díky cílené reklamě se ji může naopak zobrazovat méně. Jinak by weby musely být plné reklamy, takto je jí na Facebooku relativně málo a neobtěžuje.
Anonymní
Profil *
zvěřiňák:
belinea:
Vy nepoužíváte Adblock plus? To máte blbý.
Pro slabší povahy, který nedokážou odolat reklamě je to fajn. Na druhou stranu každý doplněk = hrozba a promiň to radši zvýším riziko toho že si náhodou koupím nějaký produkt, než že mě nějaký šmejd přes blbý doplněk vyšpehuje přihlašovací údaje k mému bankovnictví či získá info na které porno stránky lezu

A celkově všichni vidí, že reklamy jsou špatné věci, ne, reklamy můžou být i dobré, kolikrát jsem díky reklamě našel produkt který denně používám..

IdemeNaHavaj:
som neni, to je pre chudákov čo nevedia čo zo životom
Pokud se to nepřehání tak to na škodu není..
Petr_D
Profil
Copak běžná reklama mne nechává v klidu. Ignoruju ji. Otázkou je, co subliminální techniky, které nám mohou cpát do hlavy bůh-ví co. V tom vidím nebezpečí.
Chamurappi
Profil
Reaguji na belineu:
Kvůli času, který trávíme online jsme vystavováni všudypřítomné cílené i necílené reklamě.
Zatímco v offline světě je billboard za každým patníkem a leták v každé schránce. V čem je takový rozdíl? Na webu může být reklama lépe cílená, ale inteligence reklamních systémů je také všelijaká.

Co myslíte, že si na nás vymyslí, aby zaujali naši pozornost? :-)
Prostý text.


Reaguji na Anonymního:
Pro slabší povahy, který nedokážou odolat reklamě je to fajn.
Bez reklam bývají stránky rychlejší a použitelnější. To je hlavní důvod, proč lidi užívají adblock, nikoliv obava, že by je reklama oslovila. Tipnul bych si, že s rostoucím množstvím blokovačů mírně roste počet prokliků na zobrazení, nikoliv naopak…

Na druhou stranu každý doplněk = hrozba
U AdBlocku Plus si klidně můžeš projít zdroják a ověřit si, že dělá jen to, co slibuje, tuším, že neobsahuje žádnou binární část (tzn. běží to jako čistý JS).
V Exploreru jde od verze 9 velmi účinně blokovat reklama bez instalace čehokoliv inteligentního, stačí si sehnat vhodný seznam pro „Ochranu před sledováním“.


Reaguji na Petra_D:
Otázkou je, co subliminální techniky, které nám mohou cpát do hlavy bůh-ví co.
Drtivá většina animovaných bannerů nemá tak schopné autory, aby dokázali úmyslně obejít vědomé zábrany pozorovatele.
Co jsem zatím viděl, tak agentury v ČR, které bannerové kampaně tvoří, postupují mnohem méně sofistikovaně. Jejich cílem obvykle není zlomit koncového spotřebitele, stačí ohromit zadavatele reklamy. Velmi často vymýšlejí nové formáty, které jsou extrémně originální a agresivní, ale ve prospěch inzerovaného výrobku nijak zvlášť nefungují. Opravdu si nedovedu představit, jak by mi tito od reality odtržení umělci chtěli něco podprahově vnutit. Ale třeba se něco změní…
belinea
Profil *
Reaguji na Chamurappi:
„Co myslíte, že si na nás vymyslí, aby zaujali naši pozornost? :-)“
Myslela jsem tím, jakou máte vizi ohledně internetových reklam. Různé reklamy se doslova předhánějí o pozornost zákazníků, technologie jdou neustále rychle dopředu a reklamní agentury nezahálejí. Vidíte černé scénáře?
Jenicek
Profil
zas tak černě by jsem to neviděl,
když bude stránka jen o reklamě - nikdo tam chodit nebude (všeho moc škodí)

zatím nejhorší co jsem viděl za reklamu byla reklama, která se zavírala miniaturním křížkem až uvnitř
banneru - tedy když se člověk do toho 5x5px netrefil kliknul na reklamu...
Joker
Profil
Chamurappi:
Co jsem zatím viděl, tak agentury v ČR, které bannerové kampaně tvoří, postupují mnohem méně sofistikovaně. Jejich cílem obvykle není zlomit koncového spotřebitele, stačí ohromit zadavatele reklamy.
To je zajímavý argument, že vlastně primární cíl reklamní agentury je prodat tu reklamu zadavateli. Jestli ta reklama skutečně funguje je až sekundární (navázané na to, že kvůli tomu ji zadavatel kupuje).

belinea:
Vidíte černé scénáře?
Jo, třeba kdyby se zhroutila světová ekonomika a přestal fungovat Internet, to by Internetovou reklamu ovlivnilo dost zásadně.

Ne, budoucnost bych tipoval spíš než větší množství reklamy její lepší zacílení. Něco jako ve filmu Minority Report.

Jenicek:
zatím nejhorší co jsem viděl za reklamu byla reklama, která se zavírala miniaturním křížkem až uvnitř
banneru
Já viděl i reklamy, kde zavírací křížek byl jen fiktivní a proklikl reklamu.

Mě nejvíc štve, když reklama, nebo jiný prvek webu, v mém prohlížeči překrývá část obsahu webu. Jeden čas byli na tohle specialisti na Živě, tam jsem musel blokovat reklamy, abych si vůbec mohl přečíst článek.

Flashové reklamy mi nevadí, stejně mám Flash většinou vypnutý, takže místo nich vidím jen „Prvek vyžadující zásuvný modul“.
ninja
Profil
Chamurappi:
Drtivá většina animovaných bannerů nemá tak schopné autory, aby dokázali úmyslně obejít vědomé zábrany pozorovatele.
Co jsem zatím viděl, tak agentury v ČR, které bannerové kampaně tvoří, postupují mnohem méně sofistikovaně. Jejich cílem obvykle není zlomit koncového spotřebitele, stačí ohromit zadavatele reklamy.

Naprostá většina internetové reklamy se vyhodnocuje na základě výkonnosti, tudíž pokud neosloví cílové publikum zamýšleným způsobem, upraví se.

Bez reklam bývají stránky rychlejší a použitelnější. To je hlavní důvod, proč lidi užívají adblock, nikoliv obava, že by je reklama oslovila.

Nějaká data, která to dokládají?
Chamurappi
Profil
Reaguji na belineu:
Myslela jsem tím, jakou máte vizi ohledně internetových reklam.
Pochopil jsem. Obyčejná textová reklama má slušnou šanci oslovit, je-li dobře zacílená. Nebo statický obrázek. Žádné rozjuchané animace, žádné 3D…

technologie jdou neustále rychle dopředu
Za posledních sedm let se toho moc nezměnilo, dnešní bannery mají víceméně stejné možnosti jako v roce 2006.

Vidíte černé scénáře?
Spíš ne. Jen potenciální válku s adblocky, ze které nemůže vzejít nic dobrého.
Líbí se mi reklamní systém na Stack Overflow, kde uživatel může reklamy hodnotit i jinak, než tím, jestli je proklikne. Kdyby se internetová reklama vyvíjela tímto směrem, bylo by to fajn.


Reaguji na Jokera:
Mě nejvíc štve, když reklama, nebo jiný prvek webu, v mém prohlížeči překrývá část obsahu webu.
Také bývá vtipné, když je taková reklama na okraji průhledná a uživatel klikající na tento okraj ani netuší, že kliká dovnitř reklamy.


Reaguji na ninju:
tudíž pokud neosloví cílové publikum zamýšleným způsobem, upraví se
Jasně, tak by to být mělo, ale pochybuju, že u těch opravdu velkých bannerových kampaní zpětná vazba správně funguje, z některých přímo čiší samoúčelnost a zbytečnost (a někdy i odfláklost). Ve hře bývá příliš mnoho prostředníků, kterým stávající stav vyhovuje. Je to svět sám pro sebe, který v podstatě vymýšlí slabý malware pro stránky. A když jim dojde fantazie na černé scénáře, přijdou si pro inspiraci na diskusi :-)

Nějaká data, která to dokládají?
Data mám a nedám. Lidé s adblockem prochází v průměru výrazně víc stránek a sami dál aktivně neblokují reklamu, která adblock obejde, načte se rychle a neobtěžuje.
lionel messi
Profil
Mne vadia hlavne tri druhy reklamy:

1. Najmä niektoré neskutočne pomalé flashe, kt. mi prakticky zabraňujú otvoriť si viacero kariet v prehliadači (napr. pravda.sk - v poslednej dobe akonáhle otvorím 2 taby tak po zavretí jedného si roztomilo počkám na nabehnutie flashu na druhom) - riešim zhodením Flash modulu v FF (ach, kde sú tie časy, kedy na reklamu stačil animovaný gif?).

2. "Podčiarknuté slová" v texte, za ktorými sa schováva veselá bublina s reklamou pri nájdení myšou (viď idnes.cz). Ak sa však zobrazujú inou farbou než skutočné odkazy, tak ako aj v tomto prípade, dokážem úspešne ignorovať.

3. Reklamy prekrývajúce obsah stránky, ideálne s ťažko dostupným, či nedostupným krížikom.

Pop-up už našťastie patrí do múzea, ešte tam poslať Flash.
ninja
Profil
Chamurappi: Myslím že tvoje představa o reklamě je deformována představou, že funguje jen super krásná a chytrá reklama. Jenže právě ty nejblbější reklamy "Stiskni X a vyhraj Y", reklamy s sluníčkovou rodinkou na prací prášek atd. jsou reklamy, které jsou nejvíce vypilované a sledované. A také jsou úspěšné stran nastavených cílů, což je ve většině případů prodej služby/zboží.

Naopak často krásné a vyšperkované reklamy (například automobilek) mají nízkou efektivitu.

ad Adblock: Jeho používání je naprosto minoritní, tudíž ani nevadí. A domnívám se že jeho uživatelé jsou úzký profil geeků, kteří tráví na internetu nadprůměr času, což by mělo odpovídat tvým statistikám.

Osobně mi nepřijde správné blokování reklam používat (ve velké míře). Chápu to, když na nějakém konkrétním webu mi nevhodná reklama hroutí prohlížeč. Ale bez reklamy provozovatelé chcípnou hlady...
Chamurappi
Profil
Reaguji na ninju:
Věřím, že blbější reklamy účinkují.
Mluvil jsem spíš o nadbytečné agresivitě formátů (vydávání zvuků při načtení, pravidelné vypínání standardního kurzoru myši, poletování bannerových balónků po obrazovce, komplikovaná synchronizace několika flashů tak, aby mezi nimi ve správnou chvíli přeletěla opice nebo tenisák) a o scestných představách o chování uživatele (videobanner sdělující myšlenku výhradně uživatelsky zapnutelným zvukem, samotné inverzní zbarvení stránky jako zcela očividná reklama na auto) a o ignorování různorodosti cílového prostředí (reklamy tak velké, že je 40 % návštěvníků nevidí celé, případně nevidí zavírací křížek, nebo tak výkonově náročné, že se na průměrném stroji nezvládnou včas odanimovat).

Skutečně mi připadá, že agentury odpovědné za tyto výtvory vyloženě chtějí, aby kampaň oslovila (nezacílené) menší množství lidí a aby návštěvníka především naštvala. To, že je bannerová reklama automaticky zlo, není dojem jen běžných uživatelů, někteří kreativci se aktivně snaží, aby byla zlo. Nespatřuji v tom žádnou skrytou genialitu. Naštěstí začal vymírat flash, takže vylomenin rapidně ubývá.

ad Adblock: Jeho používání je naprosto minoritní, tudíž ani nevadí.
Letos na jaře se německý Spiegel.de pochlubil tím, že reklamy blokuje už čtvrtina jeho čtenářů. Což není zrovna zanedbatelná minorita. Česká čísla nikdo nezveřejnil, jsou nižší, ale také rostou.

A domnívám se že jeho uživatelé jsou úzký profil geeků, kteří tráví na internetu nadprůměr času, což by mělo odpovídat tvým statistikám.
Geeků není tolik. Krom toho mám k dispozici i statistiky z webů orientovaných na technicky zdatnější uživatele, takže můžu porovnávat.

Ale bez reklamy provozovatelé chcípnou hlady...
Na druhou stranu má uživatel nepopiratelné právo zobrazovat si obsah tak, jak se mu zlíbí. Adblock Plus jednak filtruje síťovou komunikaci (podobným způsobem jako standardní „Tracking Protection“ v Exploreru), jednak sestavuje uživatelské CSS (což je též standardní schopnost mnoha prohlížečů). Žádná velká věda. Není to organizovaný útok namířený proti nebohým poskytovatelům obsahu, je to zcela přirozená imunitní reakce. Provozovatelé webů si za to můžou sami tím, jaké nastavili pro bannery podmínky. Musí ustoupit. Hledat kompromisy.

Nebo můžou tento jev přehlížet. Koneckonců tím trpí celé segmenty trhu stejně, takže to na cenu inzerce nemusí mít dopad.
Mája
Profil
Přiznám se, nečetla jsem celou diskuzi, tak možná už to tu někdo psal. Ale díky reklamě mámě obsah zdarma, a to jak v TV, tak na internetu. Nedokážu si představit, že by někdo sponzoroval například Facebook z vlastních zdrojů a nic z toho neměl. Bud bude placený a nebo na něm bude reklama!

Mnoho projektů je díky tomu zadarmo a vůbec existují.Je na každém, jestli se reklamě dokáže ubránit nebo ne. I subliminální techniky mají své hranice. Jednou jsem viděla přednášku, kde dokonce jistý pán tvrdil, že lidi reklamu díky tomu milují a ani o tom neví.

O reklamě budoucnosti mám svou představu, nevím jestli se stane (doufám že ne), ale mám takovou divnou zkušenost. Hledala jsem na internetu satelitní televize o hodinu později mi na mobil volali prodejci s nabídkou satelitní televize. Opravdu moc doufám, že to byla jen náhoda a ještě více doufám, že toto nebude budoucnost.
Joker
Profil
Chamurappi:
Naštěstí začal vymírat flash, takže vylomenin rapidně ubývá.
Jeden postřeh:
Kdysi dávno když Flash naopak přicházel část lidí jásala, že konečně přijdou „krásné“ weby, kde místo „nudného“ jednobarevného textu na jednobarevném pozadí budou vizuální orgie.
První se toho samozřejmě chytly reklamy, kde Flash částečně nahradil animované gify.
A tak byly reklamy barevnější a nápadnější a interaktivnější… A pak přišel Google s textovou reklamou používající jednu barvu textu a jednu barvu pozadí.

Není to organizovaný útok namířený proti nebohým poskytovatelům obsahu, je to zcela přirozená imunitní reakce.
I proto, jak jsem psal už výše, vidím budoucnost spíš v lepším cílení, než větším množství nebo větší agresivitě reklam.
Když se web obalí kolem dokola reklamními bannery, lidi se časem naučí ty bannery nevnímat. Nějakou dobu funguje přidávat na agresivitě reklamy, než lidi ty příliš agresivní reklamy začnou blokovat.
Podle mě agresivní reklama není ani v zájmu zadavatele, protože cíl zadavatele je abych si koupil jeho výrobek, ne aby mě vytočil pokaždé, když vidím/slyším jeho dementní reklamu.
Navíc dobře zacílená reklama často nevadí ani uživateli, protože ho inzerované věci zajímají.
Str4wberry
Profil
Osobně mi reklama vadí z toho důvodu, že zdržuje načítání stránky. Proto ji blokuju. Když to nejde, vypínám JavaScirpt.
Ivy
Profil
A kteráže reklamní agentura si dělá tento průzkum?
Belinea
Profil *
Reaguji na Ivy:
Žádná reklamní agentura, ale studentka Slezské univerzity v Opavě, konkrétně obchodně podnikatelská fakulta. Tuto diskuzi jsem otevřela v návaznosti na předmět Počítače v podnikatelské praxi, jelikož mne tento předmět hodně zaujal. A jelikož tento předmět není čistě o internetové reklamě, chtěla jsem znát názory ostatních, především o vizi v internetových reklamách, protože o těch se nedočtete skoro nikde. Přitom reklama je všude, denně nás obklopuje a my ji neustále vstřebáváme. Myslím si, že to je a bude aktuální téma a manažeři se budou muset jooooo snažit, aby s reklamou uspěli.
Stopar13
Profil *
Reklama určitě potenciál má, osobně mám reklamu rád, ale všeho s mírou. V budoucnosti ji vidím do detailu cílenou, jelikož reklamní agentury budou mít informace o námi navštěvovaných stránkách a dle druhu našeho zájmu nám pustí reklamu přesně na míru. Tak nějak bych to viděl. Takže místo černých scénářů reklama dle mého gusta
Davex
Profil
Stopar13:
Takže místo černých scénářů reklama dle mého gusta
Vidím to přesně naopak. Čím víc je reklama cílená, tím víc mi vadí a mám větší potřebu ji blokovat. Google si třeba už dva týdny pamatuje, že jsem byl na webu realitní kanceláře a na každé druhé stránce mi nabízí nemovitosti všeho druhu. Je to už hodně nepříjemné a hraničí to s obtěžováním.
Medvídek
Profil
Já tedy osobně adblock nepoužívám, přijde mi to "nemorální", jelikož u hodně webů to bývá jediný možný výdělek pro autory. Dokonce si pamatuji na 3 věci, které jsem díky reklamě koupil, protože mě opravdu zaujali.
Weby, který to přehání s reklamou (třeba deník.cz) prostě ignoruji.
Ivy
Profil
[#22] Davex
No vidím to podobně. Podívala jsem se na Youtube na video o kočkách a google mi víc než čtrnáct dní poté cpal reklamu Jste alergický na kočky? Jsem alergická na takovouto reklamu a celou personalizaci vůbec.
Str4wberry
Profil
A ono je něčím lepší, když mi YT bude cpát reklamu „Jste alergický na kočky?“, když mě kočky vůbec nezajímají? :–)

Když už je mi načítání zdržováno reklamou, tak ať je alespoň k věci, ne?
Amunak
Profil
Mně osobně vadí cokoliv co se hýbe a cokoliv, co žere moc prostředků (a je jedno jestli je to flash nebo přebobtnalý javascript) - a nemusí jít nutně ani o reklamu. Ale blokování reklamy tohle docela úspěšně řeší. Co mi nevadí je textová reklama (pokud jí rozeznám od obsahu), a třeba si jí i přečtu. Když splývá s textem a mate mě (třeba na diskuzních fórech se někdy reklama tváří jako legitimní příspěvek), tak mě vytáčí a ze stránky obvykle odcházím.

Tedy asi jsem si díky reklamě snad ještě nikdy nic nekoupil, ale výjimečně mě něco zaujme.

Personalizace je podle mě peklo. Když budu číst web o autech, a bude tam reklama na auta, tak je to v pořádku a domnívám se, že tak by to i mělo být. Ale pokud navštívím web o autech, a veškerá reklama která se mi pak zobrazuje jsou nabídky aut, naštvalo by mě to.

Překvapuje mě, že nikdo nereagoval na tuhle větu od Anonymního:
Na druhou stranu každý doplněk = hrozba a promiň to radši zvýším riziko toho že si náhodou koupím nějaký produkt, než že mě nějaký šmejd přes blbý doplněk vyšpehuje přihlašovací údaje k mému bankovnictví či získá info na které porno stránky lezu.
Mně zase přijde, že daleko větší hrozba jsou služby jako adsense. Gigantické reklamní agentury zaštiťované mezinárodními korporacemi se skripty, které si můžou libovolně měnit, na miliardách stránek na netu. Rozšíření prohlížeče se dá ohlídat. Kdybych byl hodně paranoidní (a i kdyby Adblock nebyl open source), můžu si napsat vlastní blokovač a sám si ho přidat do prohlížeče. Oproti tomu reklamní agentury budou mít ve stránce natažené své vlastní skripty, v nichž dokážou jednoznačně identifikovat můj prohlížeč (pod záminkou lepších, personalizovaných reklam), a sledovat tak, kdy které stránky navštěvuji a co na nich dělám. A pak si to ještě spojí s mým emailovým účtem, aplikacemi na telefonu, a vědí o mně všechno. Toho se bojím daleko víc, než autora doplňku, který jen hledá nové pornostránky podle toho, kam jeho uživatelé chodí nejčastěji ;-)

Blokování reklamy nepovažuji za nemorální - pokud to autorovi webu vydělává, tak ať si to tam nechá, já to budu blokovat. Pokud mu to nevydělá, měl by si najít jiný obchodní model. Pokud mě slušně požádá, reklamu povolím (a když pak není moc otravná, tak jí tak nechám). Existují taky spousty projektů, které lidi dělají zadarmo prostě proto, že je to baví a chtějí něco dát ostatním. Asi takhle nikdy nebude fungovat všechno, ale rozhodně bych byl raději, kdyby větší množství lidí dělalo službu ostatním "jen tak", bez nároku na odměnu. Odměnou by bylo, že by mu stejně hodnotné služby ostatní poskytovali taky zadarmo, bez reklam. No jo, holt jsem idealista.
jenikkozak
Profil
Chamurappi:
Na druhou stranu má uživatel nepopiratelné právo zobrazovat si obsah tak, jak se mu zlíbí.
Vnímám to jinak. Provozovatel webu má určitě náklady spojené se získáním materiálu, který nabízí, i s provozem své služby. Proto by měl mít právo určit si cenu, za kterou chce materiál nabízet. Pokud nabídka není pro uživatele atraktivní, měl by hledat výhodnější a ne se snažit provozovatele doběhnout.
Považuji to za podobné situaci, kdy by se zákazníkovi v kamenném obchodě nezdály ceny, a tak by zkrátka zboží nakradl ve skladu s tím, že prodejce donutí slevit. Asi ne.

Joker:
I proto, jak jsem psal už výše, vidím budoucnost spíš v lepším cílení, než větším množství nebo větší agresivitě reklam.
Jako provozovatel webu se chystám zapracovat na lepším cílení a zároveň větším množství i agresivitě reklam. :-)

Amunak:
Blokování reklamy nepovažuji za nemorální - pokud to autorovi webu vydělává, tak ať si to tam nechá, já to budu blokovat. Pokud mu to nevydělá, měl by si najít jiný obchodní model.
Proč by měl jiný model hledat on? Web je jeho a on si na něm může dělat, co chce. Člověk nemá univerzální právo lézt všude. (To je jen argument zabanovaných uživatelů na diskusi.) Webová stránka je soukromý projekt, jehož pravidla určuje provozovatel.

ale rozhodně bych byl raději, kdyby větší množství lidí dělalo službu ostatním "jen tak", bez nároku na odměnu.
Až budu mít zdarma internet, nájem, energii, potraviny, oblečení, rekreaci, kulturu, služby všeho druhu, spotřebiče, až se nebude platit zdravotní, sociální a další daně. Pak reklamu ze svých webů rád vyhodím. Už jsi zkoušel tuto teorii přednést v nějakém kamenném obchodě, na úřadě nebo prostě kdekoli mimo internet? Jaké jsi měl výsledky?
Vem si, kolik stojí grafika, kódování, programování, provoz serveru, jeho správa, propagace webu, kolik stojí kvalitní obsah (myslím tím hodnotný unikátní obsah, ne fotky z dovolené či vyprávění Jak jsem se stal programátorem). Má to všechno provozovatel platit ze svého, protože pár nadšenců tvoří weby jen ve volné chvíli a příjem mají z nějaké jiné činnosti?
Plaváček
Profil
K AdBlocku kdysi sepsal pěkný článek Martin Malý. Souhlasím s ním, takže dál se šířit nemusím. :) http://www.zdrojak.cz/clanky/adblock-neni-vrazda/
jenikkozak
Profil
Plaváček:
Zajímal by mě konkrétní způsob výdělku. Mám web zaměřený na studenty s unikátním obsahem. Potřebuji ročně vydělat několik desítek tisíc na provoz, obsah a hlavně korekci obsahu. Studenti přes PayPal dárky moc neposílají (možná proto, že jsou ve věku, kdy je člověk více nakloněný jakémusi sociálnímu cítění, takže si myslí, že to má být zdarma; možná proto, že sami moc peněz nemají), zpoplatněnou sekci nějaký dobrák vždy vybere a úspěšně publikuje na svém webu s reklamou. (Úspěšně proto, že vyhledavače nevidí můj obsah, a tak vesele nabízejí jeho.) Jak mám nyní postupovat, abych tu reklamu nepotřeboval a AdBlock bral jako výtečný regulační nástroj?

Ještě abych to upřesnil - nevím, jestli mi AdBlock způsobuje nějaké ztráty a nehodlám proti němu bojovat, dokud nepřesáhne třeba 50 procent. Mně vadí takový ten alibismus - člověk nejezdí načerno, aby se podílel na snížení ceně jízdného pro všechny, ale proto, aby z toho měl co největší prospěch, tedy aby neplatil on sám. AdBlock lidé používají pro vlastní (sobecké) zájmy, ne pro blaho lidstva tím, že by omezovali agresivní reklamu.
Plaváček
Profil
jenikkozak:

Jak mám nyní postupovat, abych tu reklamu nepotřeboval a AdBlock bral jako výtečný regulační nástroj?

Zase už to napsal Martin za mě: http://www.misantrop.info/anti-adblock-reseni-pro-vydavatele-obsahu/.
« 1 2 3 4 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: