Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Fujrer Profil * |
#1 · Zasláno: 19. 1. 2014, 16:43:01
Sháním informace o průměrných mírách konverze návštěvníků z Heuréky a Zboží v porovnání s PPC a Fulltextem .
Je mně jasné, že je to jiné sortiment od sortimentu a eshop od eshopu (ceny v eshopu, značka a známost eshopu, a spoustu dalších konverzeschopnost ovlivňujících vlastností). Připravuji projekt fungující na podobném principu jako Heureka, ale ne v eshopové branži. Obecné rozdíly v konverzích těchto dvou kanálů (je-li nějaký) bych chtěl využít v jeho prezentaci. Děkuji. |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 19. 1. 2014, 17:33:43
Jen obtížně to budete porovnávat. A díky tomu, že Heuréka či Zboží.cz jsou také PPC systémy a že například Adwords umožňuje PLA reklamu (obdoba produktů), jsou to obdobné systémy.
Každopádně asi bych to srovnal 1. Produkty, 2. Obecné PPC, 3. Fulltext. |
||
Fujrer Profil * |
#3 · Zasláno: 20. 1. 2014, 11:05:34
[#2] ninja
Ok, vím, že to srovnání stojí tak trochu na vodě, fulltext přivede i ne zcela relevantní návštěvnost. Ale pro můj účel mně stačí obecné porovnání. Řekněmě tedy: Zbožáky vs PPC vs Fulltext |
||
Časová prodleva: 6 dní
|
|||
Martin_S Profil |
#4 · Zasláno: 26. 1. 2014, 21:26:22
Téměř všude, kde jsem se pohyboval, měly zbožáky viditelně vyšší míru konverze než PPC a přirozené vyhledávání.
Nicméně jak už bylo uvedeno, ovlivňuje to hodně faktorů. U PPC na co vše inzerujeme a u přirozeného vyhledávání na jaké typy výrazů a cílové stránky uživatelé přichází. Speciálně tzv. brandová návštěvnost dokáže takovéhle vyhodnocování zkreslit dokonale :-) |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0