Autor Zpráva
Fujrer
Profil *
Sháním informace o průměrných mírách konverze návštěvníků z Heuréky a Zboží v porovnání s PPC a Fulltextem .

Je mně jasné, že je to jiné sortiment od sortimentu a eshop od eshopu (ceny v eshopu, značka a známost eshopu, a spoustu dalších konverzeschopnost ovlivňujících vlastností). Připravuji projekt fungující na podobném principu jako Heureka, ale ne v eshopové branži. Obecné rozdíly v konverzích těchto dvou kanálů (je-li nějaký) bych chtěl využít v jeho prezentaci.

Děkuji.
ninja
Profil
Jen obtížně to budete porovnávat. A díky tomu, že Heuréka či Zboží.cz jsou také PPC systémy a že například Adwords umožňuje PLA reklamu (obdoba produktů), jsou to obdobné systémy.

Každopádně asi bych to srovnal 1. Produkty, 2. Obecné PPC, 3. Fulltext.
Fujrer
Profil *
[#2] ninja
Ok, vím, že to srovnání stojí tak trochu na vodě, fulltext přivede i ne zcela relevantní návštěvnost. Ale pro můj účel mně stačí obecné porovnání.

Řekněmě tedy: Zbožáky vs PPC vs Fulltext
Martin_S
Profil
Téměř všude, kde jsem se pohyboval, měly zbožáky viditelně vyšší míru konverze než PPC a přirozené vyhledávání.

Nicméně jak už bylo uvedeno, ovlivňuje to hodně faktorů. U PPC na co vše inzerujeme a u přirozeného vyhledávání na jaké typy výrazů a cílové stránky uživatelé přichází. Speciálně tzv. brandová návštěvnost dokáže takovéhle vyhodnocování zkreslit dokonale :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0