Autor Zpráva
Jakub Loskot
Profil
Dobrý den,
mám ohledně propagovaného příspěvku na FB několik dotazů. Zajímá mne hlavně technická oblast, jak to vlastně funguje. Zde mám odkaz na obrázek "option" zadávání propagace příspěvku. Začal bych od shora.
1) umístění: Pokud zacílím na ČR znamená to, že reklama cílí na všechny, kteří jsou zaregistrovaní jako národnost česká (i když žijí mimo ČR) nebo na všechny, kteří se přihlašují k internetu v ČR (včetně cizinců)?
2) zájmy: pokud vyplním "Sport", cílím na všechny, kteří lajkují cokoli je společného se sportem, na koho vlastně cílím (takže na toho, kdo sleduje Nadala i na toho, kdo sleduje fanpage o golfu)? Ví někdo, jak konkrétně tuto metriku FB vyhodnocuje? Tady bych se nejraději dozvěděl, jak to cca funguje. Je to totiž docela zásadní pro mé plány.
3) maximální rozpočet: je max. rozpočet za reklamu na den stejně jako v Adwords nebo Sklik?
4) odhadovaný počet oslovených uživatelů: je odhadovaný počet uživatelů, kteří mohou vidět mojí reklamu? Pokud dám max. rozpočet 300Kč kde při tomto budgetu odhadovaný počet oslovených bude např. 1200 a celkový odhadovaný počet oslovených uživatelů je 10 000, bude každý den cílit náhodně na jiných 1200 z těch 10 000 než předchozí den (samozřejmě za předpokladu, že max. rozpočet funguje jak jsem psal viz. bod 3).

Budu rád za objasnění, děkuji moc.
Jakub

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0