Autor Zpráva
hanx
Profil
Jelikož už mě vyloženě štve to, že jsme utratili xxx xxx Kč za nový e-shopový systém a nemáme takové standardní věci v základu, každá taková "kravina" navíc je nám naceňována, ptám se:

Za jak dlouho trvá průměrnému programátorovi nasazení těchto věcí:
1. Sklik konverzní kód
2. AdWords konverzní kód
3. Sklik retargeting kód
4. Adwords retargeting kód
5. Implementace google nákupů

Berme v potaz také to, že mají xxx e-shopů a toto nasazují běžně.

Pro jaký e-shop to je sdělím raději do SZ.

Díky za odpověď.
DobráKlávesnice
Profil *
První 4 asi 5 minut když nepočítám generování toho kódu, 5. nevim.
hanx
Profil
Kódy bych samozřejmě dodal já.

Takže argumentace typu:

sklik konverzní kód minimálně půl hodiny
adwords půl hodiny až hodinu protože se to musí otestovat a bla bla bla

Na retargeting jsem se už radši ani neptal protože jsem chytal nervy.

Počkám si ještě na další názory, pro jistotu..

//OT: Kéž bych si uměl udělat kompletně všechno sám od kódu, grafiky, CMSka, tvorby obsahu až po marketing a měl bych tak 20 kopií sám sebe, abych si mohl věřit.
Marek Prokop
Profil
Kódy pro retargeting jsou jednoduché, a kdybyste používal Google Tag Manager (nebo nějaký jiný tag manager), dal byste si je tam sám během několik minut. Konverzní kódy jsou trochu složitější, nestačí je jen tak vložit do šablony.

Každopádně, kdyby to dodavateli zabralo jen minuty, asi by vývoj moc dobře zorganizovaný neměl. Každý zásah má nějakou režii, i když je sám o sobě nepatrný.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0