Autor Zpráva
anonymníí
Profil *
Ahoj,

chtěl bych se zeptat, jak dosáhnout druhého řádku při výpisu "nad obsahem"? V AdWords vyplňuji dva řádky textu, ale ty se zobrazují v bočním panelu pod sebou, nad přirozenými výsledky jsou spojené v jeden řádek.

Některé firmy však mají k dispozici i druhý dlouhý řádek, jak se k němu mohu dobrat? Připojuji screen.

V AdWords administraci první řádek pokrývá text "Začněte na www.Penumatiky.cz", druhý je prázdný (obsadil by místo v prvním řádku vpravo). Dole však je jakási "lišta" výhod, "92 % pneumatik skladem - Expedice do 24 hodin - Garance spokojenosti". Jak ji tam dostat?

Když už mám rozepsáno, ty odkazy dole (Testy zimních pneumatik - Rady a Tipy - Tipy pro výběr kol - Pneujištění) jsou generované automaticky, nebo to je taky v AdWords někde nastavitelné? Pokud jedno i druhé podléhá nějakým podmínkám (např. na traffic, cenu kliku, ...), kde se o tom mohu dočíst více?

Děkuji.

Roman Plencner
Profil
Ahoj,

spomínaný riadok je rozšírenie reklám o popis:

support.google.com/adwordspolicy/answer/6084196?hl=cs

Tie odkazy = rozšírenie reklám o odkazy:

support.google.com/adwordspolicy/answer/1054210?hl=cs

Nastavenie priamo v administrácii AdWords, je na to záložka (odkaz) Rozšírenia reklamy. Rozšírenia reklám sa pridávajú k reklamám vo vyhľadávacej sieti na úrovni kampane alebo reklamnej skupiny.

Viac info nielen o ďalších rozšíreniach reklám AdWords:

support.google.com/adwords/answer/2375499

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: