Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
anonymníí Profil * |
#1 · Zasláno: 2. 10. 2015, 13:10:56
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jak dosáhnout druhého řádku při výpisu "nad obsahem"? V AdWords vyplňuji dva řádky textu, ale ty se zobrazují v bočním panelu pod sebou, nad přirozenými výsledky jsou spojené v jeden řádek. Některé firmy však mají k dispozici i druhý dlouhý řádek, jak se k němu mohu dobrat? Připojuji screen. V AdWords administraci první řádek pokrývá text "Začněte na www.Penumatiky.cz", druhý je prázdný (obsadil by místo v prvním řádku vpravo). Dole však je jakási "lišta" výhod, "92 % pneumatik skladem - Expedice do 24 hodin - Garance spokojenosti". Jak ji tam dostat? Když už mám rozepsáno, ty odkazy dole (Testy zimních pneumatik - Rady a Tipy - Tipy pro výběr kol - Pneujištění) jsou generované automaticky, nebo to je taky v AdWords někde nastavitelné? Pokud jedno i druhé podléhá nějakým podmínkám (např. na traffic, cenu kliku, ...), kde se o tom mohu dočíst více? Děkuji. |
||
Roman Plencner Profil |
Ahoj,
spomínaný riadok je rozšírenie reklám o popis: support.google.com/adwordspolicy/answer/6084196?hl=cs Tie odkazy = rozšírenie reklám o odkazy: support.google.com/adwordspolicy/answer/1054210?hl=cs Nastavenie priamo v administrácii AdWords, je na to záložka (odkaz) Rozšírenia reklamy. Rozšírenia reklám sa pridávajú k reklamám vo vyhľadávacej sieti na úrovni kampane alebo reklamnej skupiny. Viac info nielen o ďalších rozšíreniach reklám AdWords: support.google.com/adwords/answer/2375499 |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0