Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Falco Profil |
#1 · Zasláno: 16. 12. 2005, 22:07:14
Na webu Překlepy nabízím prostor pro reklamu.
1. Web má PageRank 3 2. Web má návštěvnost kolem 200 návštěv denně ad1) můžete si ověřit (např. rozšíření pro FF nebo Google Toolbar pro IE) ad2) můžete si ověřit na TOPlistu (http://www.toplist.cz/cgi-bin/toplist.asp?kat=0&search=p%F8eklepy&a=s ) Umístění reklamy je libovolné (pod menu, před logo...) Pokud máte zájem o reklamu na tomto webu, reagujte prosím buď na mail (falco7@seznam.cz) nebo zde do tohot fóra. Další informace poskytnu posléze (cena: za klik X zobrazení => banneru X textového odkazu ....). |
||
Yuhů Profil |
#2 · Zasláno: 17. 12. 2005, 01:02:36
dost nezajímavá cílová skupina.
Osobně si myslím, že je to vhodné jenom pro kontextovou reklamu. |
||
Falco Profil |
#3 · Zasláno: 17. 12. 2005, 13:50:40
Yuhů
Dík za radu. Souhlasím, že stránky nejsou zaměřené na jedno téma, tím pádem nemohou oslovit nějakou cílovou skupinu. Doufal jsem, že někdo bude chtít oslovit návštěvníky s různými zájmy (což se považuje za nevýhodu). |
||
meteoamater Profil |
#4 · Zasláno: 17. 12. 2005, 18:03:25
Ahoj,i já mám v hlavě takovou to myšlenku.Vlastním amaterskou meteostanici a jelikož náklady s jejím pořízením a provozem hradím samozřejmě ze své kapsy a rád bych vyměnil někdy do budoucna stanici za lepší,přesnější a spolehlivější,ale samozřejmě dražší,trápí mě otázka kde na to sehnat zdroje.Návštěvnost mých stránek sice není 200/den,ale s rostoucím ukládáním do povědomí veřejnosti,se zdá,že narůstá.Od června k dnešnímu dni asi 4000 vstupů.Stránky provozuji na webzdarma kde na vstupní straně je samozřejmě povinná reklama.Dále jsou stránky pouze s ikonkami odkazů na podobně zaměřené weby.Samozřejmě,že se ptám jenom ze zvědavosti,jak se celý tento problém dá ošetřit z praktického hlediska a případné zkušenosti,protože si jsem vědom,že je to možná mnohem složitější,než si umím představit a tudíž pro mne nepoužitelné.Jestli mi může někdo k tomu cokoliv napsat,budu vděčný. Díky Jirka
moje adresa www.jirkalina.xf.cz |
||
Falco Profil |
#5 · Zasláno: 17. 12. 2005, 20:23:48
meteoamater
Nemyslím, že najdeš nějakého inzerenta. Nic ve zlém, ale tvůj web je jen pro malou část lidí, pro zbytek docela nezajímavý. Při troše štestí najdeš nějakého sponzora. Vážně bych ti to přál, sám mám kamaráda, který se zaměřuje na ornitologii a je na tom podobně - pozoruje od rána do večera a nic za to nedostane). |
||
meteoamater Profil |
#6 · Zasláno: 17. 12. 2005, 21:54:40
Díky za názor. Jirka
|
||
Falco Profil |
#7 · Zasláno: 18. 12. 2005, 15:00:59 · Upravil/a: Falco
Tak mě napadlo:
- pro zájemce o textový odkaz (kromě návštěv získáte taky vyšší PageRank) - za každý zobrazený odkaz by se platilo 0.01kč (za 100 návštěvníků, kteří by odkaz viděli byste zaplatili 1kč) - neplatilo by se za každé zobrazení, ale za každého návštěvníka (což je výhoda pro vás, pro mě nevýhoda) - platilo by se vždy každý měsíc za každý odkaz zvlášť (max. počet odkazů je deset) - počet návštěv by se jednoduše sečetl na TOPlistu - platíte pouze za návštěvníky => malá navštěvovanost = málo utratíte = míň se o vás lidé dozví vysoká navštěvovanost = víc utratíte = víc se o vás lidé dozví - žádné paušální poplatky za nic, výše máte rozepsané jak to funguje - pro zájemce o bannerovou reklamu - pokud by se někdo takový našel, ať napíše na e-mail (viz. "O uživateli") - sami si určíte cenu (jsem na začátku, tak si nebudu moc vybírat) Shrnutí: - reklama (ať už textová nebo bannerová) by se zobrazovala na všech stránkách - platili byste za návštěvníky a ne za zobrazení (pokud si jeden návštěvník prohlédne 15 stránek, zaplatíte stále jen 0.01kč = 1hal) - pokud někdo váháte, klidně mě oslovte, nemáte se čeho bát - zkouším nějak využít navštěvovaného webu a "nemohu si moc vymýšlet" - v případě zájmu by se zaše reklama začalo zobrazovat od ledna (2006) - výhodou oproti různým reklamním systémům je vaše volná ruka, můžete si "navymýšlet" kde se má co zobrazovat ... - nepožaduji po nikom žádné jeho informace (bydliště,...) - je to pro mě nedůležité Prosím návštěvníky této diskuse, aby se taky vyjádříli k mému příspěvku (pokud je nějak zaujal). Děkuji |
||
Yuhů Profil |
#8 · Zasláno: 19. 12. 2005, 17:36:29
falco, to fakt není zajímavé. Ty nabízíš v přepočtu cenu 10 korun CPM (za tisíc zobrazení). Nabídka, že to budeš počítat přes návštěvy, je nezajímavá, protože nikdo nebude pátrat, kolik máš průměrně na návštěvu shlédnutých stránek.
Modely placení reklamy jsou tyto: PPV = pay per view, platba za zobrazení Inzerent platí za každé zobrazení reklamy. Cena PPV se udává v ceně za tisíc zobrazení, na kteroužto cenu se používá zkratka CPM (cost per mile = cena za tisíc) nebo též CPT (cost per thousand = cena za tisíc). Obvyklá cena CPM za klasický baner se v českém prostředí pohybuje takto: na dobře cíleném webu od 20 do 600 korun, na špatně cíleném webu od jedné koruny do deseti korun. PPI = pay per include, platba za vložení, za čas Inzerent platí za to, že bude mít na určitém místě po určitou dobu zobrazenu svou reklamu. Zkratka PPI znamená Pay Per Include. Ceny jsou nejrůznější. PPC = pay per click, platba za proklik Inzerent platí za prokliky na reklamy, z nichž se na jeho stránky dostávají návštěvníci. Pro provozovatele stránek s PPC reklamami je pak důležitá tak zvaná míra prokliku, což je statistická pravděpodobnost, že na reklamu uživatel klikne. Míra prokliku se anglicky řekne Click-Through Rate, zkratka CTR. V AdWords se pro míru prokliku též používá zkratka MP. PPS = pay per sale, platba za prodej PPA = pay per action, platba za nějakou akci Inzerent platí za to, že návštěvník, který přijde z rekalmy, nakonec nakoupí nebo provede jinou cennou akci (registrace newsletteru, poskytnutí kontaktu apod.). To, odkud zákazník přišel, se zjišťuje pomocí cookies a referera. |
||
Falco Profil |
#9 · Zasláno: 20. 12. 2005, 14:38:26
Yuhů
Děkuju za informace. BTW: Počítám, že tobě za reklamu na JPW platí za klik. Párkrát jsem na ni klikl. Ale pochybuju o zájmu o Visual Studio, které se ti tam zobrazuje už delší dobu. Myslím, že pokud na to někdo kliká, tak kromě zájmu o produkt i z jiného důvodu, neptej se na jaký. Jak jsi se v nějakém tématu vyjadřoval, že na JPW dávat reklamu nechceš, tak jsi udělal dobře, žes ji tam dal. Nikomu to, myslím, nemůže vadit. Jinak se omlouvám za příspěvek. |
||
Časová prodleva: 5 dní
|
|||
Yuhů Profil |
#10 · Zasláno: 25. 12. 2005, 22:58:16
Falco, reklama na JPW je už opravdu hodně mimo téma. Ale musím ti říct, že s tebou sdílím rozladění nad tím, že už je tam to Visual Studio dlouho. Brzo to bude pryč.
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0