Autor Zpráva
Mandík
Profil *
Potřebuji do běžících kampaní doplnit větší množství slov. Seznam chci před rozdělením do sestav a negativních shod nejdříve zbavit slov, která již v kampani mám. Jak se to dá udělat?
openmage
Profil
Sednout si a makat? To je asi nejlepší cesta. Jsou sice nějaké nástroje, které umí rozdělit slova do sestav a řešit i vylučující shody, ale většinou pro anglický trh a robot na takovou práci hlavně nepřemýšlí. Jen tupě následuje regulární výrazy a jeho mozek nemá ani šajn o businesse, konverzích, skóre kvality a dalších nuancích. Doporučuji tedy nevymýšlet zkratky, ale jít přímou cestou k cíli. Tady je GTD více než na místě ;)
Mandík
Profil *
O.k. Neřeším rozdělování slov do sestav. Mám export slov z Analytics, udělám export z kampaně a oba seznamy chci porovnat. Z toho vypadne seznam jen těch slov, které ještě v kampaních nejsou. Ty pak ručně doplním. Je nějaký způsob jak to udělat?
openmage
Profil
No to už je jiná, dá se to udělat v tabulkovém kalkulátoru - třeba já používám Libre Office a tam pro to existuje funkce VLOOKUP. Do prvního sloupečku si hodim KW z Analytics, do druhého z AdWords a do třetí pak vzoreček co hledá vše ze sloupečku Analytics co není ve sloupečku AdWords. Orientační tip na řešení zde. Další možnost pak skripty, ale to už je zbytečně asi komplikovaný.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0