Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mandík Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 9. 2016, 23:46:19
Potřebuji do běžících kampaní doplnit větší množství slov. Seznam chci před rozdělením do sestav a negativních shod nejdříve zbavit slov, která již v kampani mám. Jak se to dá udělat?
|
||
openmage Profil |
#2 · Zasláno: 13. 9. 2016, 14:53:59
Sednout si a makat? To je asi nejlepší cesta. Jsou sice nějaké nástroje, které umí rozdělit slova do sestav a řešit i vylučující shody, ale většinou pro anglický trh a robot na takovou práci hlavně nepřemýšlí. Jen tupě následuje regulární výrazy a jeho mozek nemá ani šajn o businesse, konverzích, skóre kvality a dalších nuancích. Doporučuji tedy nevymýšlet zkratky, ale jít přímou cestou k cíli. Tady je GTD více než na místě ;)
|
||
Mandík Profil * |
#3 · Zasláno: 13. 9. 2016, 21:31:15
O.k. Neřeším rozdělování slov do sestav. Mám export slov z Analytics, udělám export z kampaně a oba seznamy chci porovnat. Z toho vypadne seznam jen těch slov, které ještě v kampaních nejsou. Ty pak ručně doplním. Je nějaký způsob jak to udělat?
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
openmage Profil |
#4 · Zasláno: 16. 9. 2016, 13:49:07
No to už je jiná, dá se to udělat v tabulkovém kalkulátoru - třeba já používám Libre Office a tam pro to existuje funkce VLOOKUP. Do prvního sloupečku si hodim KW z Analytics, do druhého z AdWords a do třetí pak vzoreček co hledá vše ze sloupečku Analytics co není ve sloupečku AdWords. Orientační tip na řešení zde. Další možnost pak skripty, ale to už je zbytečně asi komplikovaný.
|
||
Časová prodleva: 8 let
|
0