Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
raddimm.xx Profil |
#1 · Zasláno: 6. 4. 2017, 13:06:34
Mám dotaz: když chci propagovat přes PPC například "Kavárna v ostravě" ... je lepší v adwords nastavit klíčové slovo "kavárna" a zužit geografickou oblast na ostrava nebo se vykašlat na geo oblast a cílit na slovo "kavarna ostrava" ?
|
||
quatzael Profil |
#2 · Zasláno: 6. 4. 2017, 19:45:26
raddimm.xx:
Tak pokud by šlo o tu kavárnu, tak je jasný, že druhá varianta je vhodnější. Ale můžeš vyzkoušet obě varianty v různých kampaních. Já když hledám kavárnu, tak spíš zadávám část města, kde jí potřebuju poblíž najít, např. Kavárna Vinohrady. To je podle mě lepší cílení než jen Kavárna Praha. Když zúžíš geografickou oblast, tak eliminuješ všechny potenciální zákazníky, kteří jsou mimo Ostravu a hledají tam kavárnu, kde by mohli uskutečnit nějakou schůzku.. |
||
Časová prodleva: 6 let
|
0