Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Peprmint Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 8. 2018, 13:16:14
Zdravím,
mám stránku, kde nabízím služby "pronájem automobilů" a v Adwords cílím na svůj kraj. Když, ale navrhuji klíčová slova, mám tam vypisovat např. "pronájem automobilů" nebo "pronájem automobilů + město"? Co je lepší za každým klíčovým slovem napsat město, kde působím + další v okolí nebo stačí jen čistě klíčové slovo pronájem automobilů a k tomu třeba už jen levně, nonstop apod.? Díky za odpovědi. |
||
Kajman Profil |
#2 · Zasláno: 9. 8. 2018, 15:18:06
Však můžete mít více reklam a reklamu mít na více slovních spojení. Jednodušší je zpětně si zanalyzovat chování uživatelů a sílu konkurence než to zkusit hádat.
|
||
Časová prodleva: 7 měsíců
|
|||
robbie Profil |
#3 · Zasláno: 1. 3. 2019, 19:04:29
Kajman:
„zanalyzovat chování uživatelů“ no a já bych se optal, kde se dozvím, kolik uživatelů kliklo na inzerát s určitým klíčovým slovem? Má každá sestava nějakou analýzu a kde prosím? Děkuji |
||
Davex Profil |
#4 · Zasláno: 1. 3. 2019, 20:24:52
robbie:
„kde se dozvím, kolik uživatelů kliklo na inzerát s určitým klíčovým slovem?“ V Google Analytics » Acquisition » Google Ads » Keywords. |
||
Časová prodleva: 6 let
|
0