Autor Zpráva
robbie
Profil
Zdravím, v knize od Brunec - Google Analytics se autor zminuje , že znackovací, merici kod patri do <Head>. Dohledal sem si toto i v navodu od googlu. Pak uz se nikam nic nepridava nebo? Do <body> nic nepatri, ze? Jen, ze Brunec v knize vzapeti zminuje jeste , ze merici kod patri i do html do <body>, ale Google ne... Dekuji


Tak sem dohledal toto:
Google Analytics Tracking Code – GATC

If you are using JavaScript or JS code, the tracking code should be placed between <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX,FOLLOW"> and closing body tag that looks like this: < /body > (without the spaces). If you are using the asynchronous code, you should place it directly before the closing head tag that looks like this: < /head > (without the spaces). You can choose which type of code, as they will both produce the same result.

zdroj: www.wikihow.com/Find-Your-Google-Analytics-Code
Firibix
Profil
Reakce na robbie:
Moc nerozumím tomu, proč místo řízením se oficiální dokumentací hledáš někde mimo v knihách a na WikiHow.

Každopádně měřící kód se doporučuje vkládat před ukončovací tag </head>. Důvodem je to, že head je ve zdrojovém kódu před body, a pokud návštěvník přeruší načítání stránky, tak čím dříve v kódu se měřící skript vyskytuje, tím větší je šance, že se stihnul stáhnout a provést. Jinak ale bude měření fungovat, i když kód umístíš někam do body.

Dříve se doporučovalo externí JavaScripty dávat před ukončovací tag </body>, protože pokaždé, když prohlížeč najde tag pro externí JS, musí pozastavit vykreslování stránky, JS soubor stáhnout, skript vykonat, a teprve poté může pokračovat. Měřící skript Google Analytics se ale linkuje s atributem async, takže by se měl stáhnout asynchronně a neblokovat vykreslování stránky, i když bude umístěný v head.
robbie
Profil
Děkuju moc za odp.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0