Autor Zpráva
robbie
Profil
Ahoj, ctu knihu o Google Analytics a uvadí zde, ze se mohou zapocitavat navstevy z ukoncenych Adwords kampani. Pokud je v Adwords zapnuto znackovani, prida se k cilove adrese URL konkretni parametr.

"Pokud uživatel klikne na reklamu, zkopiruje si URL se znackovacim parametrem a odesle ho jine osobe, pak tato druha osoba spusti novou navstevu."

Tohle teda jako moc nechápu. Jak se muzou zapocist navstevy z ukoncene kampane, na ty uz by nikdo nemel mit moznost klikat, ne?
Dokáže mi to nekdo objasnit.
Dekuji moc
Petra
Profil
Google Analytics si zdroj reklamní návštěvy pamatuje 6 měsíců (tak dlouhá je platnost cookie). Uživatel tedy nemusí vůbec kliknout na odkaz, ale pokud přijde znovu na web napřímo (třeba napsáním adresy webu do prohlížeče), započte se k původnímu, reklamnímu zdroji. Stejně tak samozřejmě může mít uživatel uložený (třeba v záložkách) odkaz na web včetně parametrů, které kliknutí přiřadí reklamnímu zdroji, i když samotná kampaň už neběží.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0