Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
robbie Profil |
Ahoj, ctu knihu o Google Analytics a uvadí zde, ze se mohou zapocitavat navstevy z ukoncenych Adwords kampani. Pokud je v Adwords zapnuto znackovani, prida se k cilove adrese URL konkretni parametr.
"Pokud uživatel klikne na reklamu, zkopiruje si URL se znackovacim parametrem a odesle ho jine osobe, pak tato druha osoba spusti novou navstevu." Tohle teda jako moc nechápu. Jak se muzou zapocist navstevy z ukoncene kampane, na ty uz by nikdo nemel mit moznost klikat, ne? Dokáže mi to nekdo objasnit. Dekuji moc |
||
Časová prodleva: 2 měsíce
|
|||
Petra Profil |
#2 · Zasláno: 2. 1. 2021, 12:00:24
Google Analytics si zdroj reklamní návštěvy pamatuje 6 měsíců (tak dlouhá je platnost cookie). Uživatel tedy nemusí vůbec kliknout na odkaz, ale pokud přijde znovu na web napřímo (třeba napsáním adresy webu do prohlížeče), započte se k původnímu, reklamnímu zdroji. Stejně tak samozřejmě může mít uživatel uložený (třeba v záložkách) odkaz na web včetně parametrů, které kliknutí přiřadí reklamnímu zdroji, i když samotná kampaň už neběží.
|
||
Časová prodleva: 4 roky
|
0