Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Je pro zvýšení návštěvnosti lepší mít na cizích webech bannery nebo textové odkazy?
Tower
Profil
Zajímavá otázka, bohužel neexistuje jednoznačná odpověď, jelikož je také důležitá forma a umístění. Prodává reklama, samotná plocha je až na druhém místě. Přeloženo to znamená, že pokud budeš mít nápad a somtný text bude dobře napsaný či banner vyrobený, bude kampaň úspěšná. Je také rozdíl, jedtli máš banner hned za annotací, či úplně dole. To samé s textem. Obecně však díky tomu, že se bannery naučili uživatelé ignorovat, vychází momentálně kontext lépe.
Marty
Profil
Já bych doporučoval klasické odkazy, vůči bannerům jsou lidé jaksi v poslední době imunní (neklikají na ně). A také v tomto případě získáte anchor text, který vám pomůže v SEO.
cesar
Profil
Přkláním se k Martymu. :-) Asi bych volil ten text spíše. ;-) Ale zase, když teď nad tím tak přemýšlím, tak možná ten banner, pokud by byl nějak dobře udělaný, tak by asi taky nebyl špatný. Ono, záleží na tom, co na tom banneru máš a co nabízíš na stránkách. ;-)
skejtis
Profil
oboje
mat
Profil
Bannery - vhodné pro brandovou reklamu (tj. reklamu, která buduje, posiluje, značku), kde není zase až tak důležitý počet prokliků, ale viditelnost a snadná zapamatovatelnost
Textové odkazy - vhodné pro reklamu na obsahově spřízněných webech, kde je velká šance, že návštěvník, který hledá informace podobného tématu, přejde i na tvůj web
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0