Autor Zpráva
dnna
Profil *
Zdravim chci se zeptat,

podle ceho google vybira ktere "Sponsored Links" da na levou stranu a ktere ne?
Nektere vysledky jsou jenom na Prave strane a nektere prvni 2 i na leve nahore (na modrem pozadi)
vypada to ze kdyz je o slova veci zajem a "Sponsored Links" je vic tak je dava i na levo ale to neni vzdycky a muzete najit i 6 Sponsored Links a ztoho je jeden na levo.

dan
mat
Profil
podle toho, co mohu soudit, v modrém okně se zobrazují reklamy klientů, kteří nešetří... aspoň já se tam dostávám, když povolím uzdu a zvednu denní limit
Marty
Profil
Nedávno jsem to četl na jakési diskuzi o SEM. V modrém okénku se reklama zobrazí pokud se na reklamě nešetří a obsah stránky se vztahuje ke klíčovému hledanému slovu.
Richi
Profil
no podle mě ani nejde o to kolik inzerent nabízí peněz za proklik nebo proinzeruje protože se mi tam zobrazují i projekty kam dávám mín penez, moje teorie je že se tam zobrazují odkazy s velmi dobrým CTR a je to něco jako bonus od Googlu za dobrou relevanci a kampaň (a možná i relevanci obsahu webu s reklamou)
Petra
Profil
Modré pozice mohou být i tři. Pozice cenou dána není, klíčová slova za jeden cent tu taky nejsou výjimkou.
dnna
Profil *
Teda! moc dekuji vsem za odpovdedi.
Dan
Yuhů
Profil
konkrétně se v nápovědě Googlu uvádělo, že se jedná překročení prahu nějakého ranku. Rank se zjednodušeně počítá jako nabídnutá cena krát míra prokliku. Tahle modrá "severní" pozice existuje kvůli tomu, že Discounter zlevňuje reklamy tak, aby se ještě udržely na daném místě. Severní pozice způsobuje, že se nemusí tak masivně zlevňovat.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0