Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Dolphi Profil |
#1 · Zasláno: 21. 2. 2006, 13:56:25
Zdravím, nejsem si jist, jedná-li se o bug nebo fičuru, ale Google zobrazuje inzeráty AdWords i na klíčová slova, která nemám zadaná v systému. Viz:
http://www.google.com/search?q=oriflema&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&clie nt=firefox-a&rls=org.mozilla:cs-CZ:official a http://www.google.com/search?hs=Y6q&hl=cs&client=firefox-a&rls=org.moz illa%3Acs-CZ%3Aofficial&q=oriflame&btnG=Hledat&lr= případně http://www.google.com/search?hs=V8q&hl=cs&client=firefox-a&rls=org.moz illa%3Acs-CZ%3Aofficial&q=logona&btnG=Hledat&lr= a http://www.google.com/search?hs=OoB&hl=cs&client=firefox-a&rls=org.moz illa%3Acs-CZ%3Aofficial&q=lavera&btnG=Hledat&lr= Podotýkám, že v prvním případě mám jako "spouštěč" reklamy nastaveno pouze slovo oriflame a v druhém pouze slovo lavera. Čili keywords oriflema a logona nemám vůbec v administraci nastavena. Setkal jste se již někdo s tímto chováním AdWords? |
||
Richi Profil |
#2 · Zasláno: 21. 2. 2006, 18:03:29
no popravdě jsem to nezkoumal ale jestli google reaguje na překlepy sám a nemusím je zadávat do KW tak jsem jenom rád :-) ty ne?
|
||
Martin Kuželka Profil |
#3 · Zasláno: 21. 2. 2006, 18:07:03
Ano, Google rozeznává překlepy.
Více o zobrazování adwords na nezadaná slova můžete najít na http://vyhledavace.info/poradna/3_50_0.html |
||
Richi Profil |
#4 · Zasláno: 22. 2. 2006, 12:30:05
takže jsem si to myslel správně :-)
|
||
Yuhů Profil |
#5 · Zasláno: 22. 2. 2006, 22:34:45
jmenuje se to Extended Broad Match, česky rozšířená volná shoda
|
||
Dolphi Profil |
#6 · Zasláno: 23. 2. 2006, 21:35:52
Díky za vysvětlení.
|
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0