Autor Zpráva
Leo
Profil
Da se v AdWords nejak nastavit casove pasmo? Jde mi o to, aby se v prehledu kampane, zobrazeni a prokliku datum vztahovalo k datu stredoevropskemu casu, ne k americkemu. Hledal jsem ale nenasel, diky, Leo
Yuhů
Profil
nedá se to nastavit. Všechno je to posunuté myslím o devět hodin. V AdWords den končí v devět ráno našeho času. Napiš jim, ať s tím něco udělají.
Leo
Profil
Napisu, protoze me to hodne matlo, kdyz jsem na to ziral po ranu a neslo nastavit aktualni datum, nez mi doslo, ze jsou to prece jenom Americani... Leo
filip
Profil
Co sa tyka casovych pasiem zaujimalo by ma kedy sa reklama zobrazuje. Google pise nieco o tom, ze rozlozo reklamu rovnomerne na cely den, tak aby sa rozpocet neminul uz rano. Ked som pridal do reklamy nemecke klucove slova, moje "hlavne" klucove slova (v anglictine) trosku padli vo vyhladavani aj v klikani. Napadlo ma, ze sa teraz (ale asi uz od zaciatku) menej zobrazuje americanom, ktori maju do noci este pracovny den, kedze vecer mi uz kampan konci. Da sa nejako zobrazovanie reklamy pre US upravit?
Marek Prokop
Profil
Filipe, sice vaší otázce moc nerozumím, ale pochopil jsem z ní aspoň tolik, že máte nastavený v AdWrods nižší denní rozpočet, než by byl potřeba na 100% zobrazování reklam. Možná k tomu máte nějaký zvláštní důvod, ale obvykle to bývá spíše chyba. Zkoušel jste snížit maximální ceny za klik tak, abyste se do rozpočtu vešel?

Také byste si měl měřit konverzní poměr a CPA. Pak už vůbec žádný rozpočet nebudete potřebovat, protože se vám kampaň buď vyplatí a budete za ní chtít utratit co nejvíc, nebo se vám nevyplatí a pak jí prostě zastavíte.
filip
Profil
No myslel som tým to, že google rozloží zobrazovanie reklamy na celý deň tak, aby sa hned ráno "nevyklikal" celý rozpočet.
Ak je to tak (niekde sm to na google videl), tak berie google den od 0-24 h? Keď sa večer pozriem na adwords zostáva z denného rozpočtu asi 80 percent, a to má amerika ešte podstatnú časť dňa pred sebou.

Máte pravdu, že mám menší rozpočet než je treba na 100% zobrazovanie reklamy.Zatial adwords len skúšam, a pravdu povediac, neviem ako presne ho nastaviť.
Skúsim použiť vaše rady.
Vďaka
Yuhů
Profil
to, aby se hned ráno nevyklikal celý rozpočet, by mělo fungovat normálně, bez nutnosti něco nastavovat. Nicméně podle mé zkušenosti jim to nefunguje úplně dobře, takže se mi opravdu občas stává, že se reklamy vyklikají hned ráno a narazí na limit denního rozpočtu (nebo něčeho mírně nad tím, on denní rozpočet ve skutečnosti není až tak denním rozpočtem jako spíše měsíčním rozpočtem děleným třiceti, že?).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.