Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MartinS Profil * |
#1 · Zasláno: 23. 1. 2005, 11:10:54
Zdrávím všechny, kolik by se dalo vydělat pomocí eTargetu, když počet zobrazených stránek za měsíc je kolem 100 000? Dejme tomu, že výsledky by se zobrazovaly ve vrchních pozicích.
|
||
VitaZ Profil |
#2 · Zasláno: 23. 1. 2005, 15:06:30
Tak max. 2000,-Kč.
To je můj optimistický odhad podložený tříměsíčním provozem eTargetu na mých stránkách. |
||
Martin Kuželka Profil |
#3 · Zasláno: 23. 1. 2005, 15:23:55 · Upravil/a: Martin Kuželka
To je hodně smutný číslo ;(, ale imho to hodně záleží na zaměření stránek.
|
||
MartinS Profil * |
#4 · Zasláno: 23. 1. 2005, 16:27:43
No já mám stránky o ubytování, ale díval jsem se na ty stránky cz-pes, předpokládám zě to jsou ony, a ty odkazy od eTargetu jsou naprosto nesmyslné, dávat pod článek o psech reklamu na lyžování, cestování, regulační techniku, se pak nedivím, že na to nikdo nekliká, asi je opravdu jediná možnost počkat na google.
|
||
VitaZ Profil |
#5 · Zasláno: 23. 1. 2005, 18:43:24
dávat pod článek o psech reklamu na lyžování, cestování, regulační techniku...
Tu reklamu si tam posílá eTarget sám. Asi hodně záleží na tom jak mají své kampaně nastaveny jednotliví inzerenti. S tou relevancí to vydím tak 30:70 v neprospěch relevantních odkazů. Ale zase pokud odkaz návštěvníka nezaujme, tak na něj neklikne a inzerent nic netratí. asi je opravdu jediná možnost počkat na google Nebyl bych zas takový optimista, nemyslím, že v blízké budoucnosti bude mít Google takový přebytek reklamních odkazů pro české stránky, aby to co nestihne zobrazit sám Google, stačilo uživit tu celou řadu natěšených provozovatelů českých webů, kteří čekají na české AdSense. Zajímalo by mě zda existuje nějaký kvalifikovaný odhad jaké procento inzerentů (uživatelů AdWords) má zakázáno (nebo povoleno) zobrazování svých odkazů na "partnerských stránkách", či jak se ta položka v nastavení AdWords vlastně přesně jmenuje. |
||
an. Profil * |
#6 · Zasláno: 23. 1. 2005, 19:36:35
nejsem si příliš jistý, ale eTarget zřejmě nepočítá jako placené kliknutí, když si stránku pravým tlačítkem ovřete do nového okna nebo tabu.
Viz citace ze smlouvy: Kliknutí - je úkon, vyvolání přesměrování Internetového prohlížeče na Internetovou adresu obsaženou v Hyperlinku ( např.: kliknutí levým tlačítkem myši na Hyperlink anebo jeho označení a stisknutí Enter na klávesnici). |
||
Dolphi Profil |
#7 · Zasláno: 23. 1. 2005, 22:17:51
Důležité je, co se přenáší v URI a tam se parametry Etargetu přenášejí, i když kliknete pravým tlačítkem.
(Copy&paste) http:**search.etargetnet.com/generic/context_ad/go.php?cid=2&c=13829&q =216976100&p=190&w=336002&k=31393937343935363232&fu=5119417&r=1&t=1&ci d=2&ref=190 |
||
Časová prodleva: 19 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0