Autor Zpráva
marvin
Profil *
Zdravím,
měl bych dotaz k řazení inzerátů v Adwords, spiše tedy k možnostem ovlivnění tohoto řazení.
Jak jsem si procházel nápovědu, vyplývá z ní, že řazení inzerátů ovlivňuje nabídnutá cena a CTR.
Reálná cena za klik podle všeho většinou nedosahuje té ceny nabídnuté. Reálnou cenu ovlivňuje i cena nabídnutá nejbližším konkurentem. Potud je to jasné ..
Ale .. nedá se pořadí zmanipulovat tím, že nabídnu cenu nesmyslně vysokou, což mě vynese na první příčku a zárověň díky nízké ceně konkurenta budu platit za klik minimum?
Díky za názory a případné uvedení na pravou míru.
Yuhů
Profil
> pořadí zmanipulovat tím, že nabídnu cenu nesmyslně vysokou, což mě vynese na první příčku
> a zárověň díky nízké ceně konkurenta budu platit za klik minimum?

To není manipulace, to je naprosto regulérní postup.

Má to určité riziko v tom, že až se na dané slovo objeví druhý podobný inzerent, reálná cena prokliku se může zvýšit. Prakticky se pak skutečně může stát, že za proklik zaplatím onu nereálnou částku, kterou jsem nabídnul. Vzhledem k tomu, že se reálná cena prokliku nepočítá pouze z konkurentem nabízené ceny, ale i z poměru našich měr prokliků, může být moje reálná cena vyšší než to, co konkurent nabídnul.

V praxi se tedy vyplatí nenastavovat nesmyslně vysoké částky, ale přesně tak vysoké částky, jak si mohu dovolit. Běžně se mi stává, že nabídnu třeba dolar, protože vím, že se mi to vyplatí, ale stejně pak platím pět centů.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.