Autor Zpráva
ppooler
Profil
Dobrý den...

Chci se zeptat.Systém potenza na českém internetu není přeci typický příklad Affiliate marketingu ?.(způsob reklamy, kdy platíte až přímo za získaného zákazníka)- možná jsem nesprávně pochopil jejich web,ale více mi to připomíná systém klasických bannerových reklam.
Zajímá mě to z toho důvodu,že mě tento způsob připadá nejoptimálnější ,protože jde v podsatě o provizní systém ,kdy nemůže ani jedna strana (teoriticky) nic ztratit.Jak ale zjistit ,jestli zakazník přišel na e-shop přes můj web prostřednictvím odkazu hyperlinku ,- přes banner dělaný v Adobe photoshopu,nebo třeba přes textovou reklamu.?
Stačí jen data s IP adresou zakázníka a nějaký php skript,který zjistí poslední návštěvu v historii ?
Nevíte o odkazu související s touto otázkou ?
Niel
Profil *
Odkaz neviem presne ja som to na shope riesil ze kazdy partner dostal kod treba 001 a na zaklade toho sa vygeneroval pre neho odkaz:
www.shop.cz/index.php?partner=001


a potom sa uz len kontrolovalo pri odkazoch ci je $partner prazdny alebo nie ak nebol tak sa predal dalej a pri registrovani navstevnika sa tiez zistilo ci je $partner prazdny alebo nie ak nebol tak sa zapisal kod do databazy...
Retal
Profil
Pohyb se sleduje přes parametry v odkazech jak píše Niel. Do svých odkazů vložíš své affiliate id (systém by ti ho měl vygenerovat sám). Obchodník nebo systém pak u návštěvníka uloží cookie, pomocí níž se dají sledovat i akce provedené několik dní či týdnů po kliknutí na odkaz.
Potenza kombinuje všechny možné způsoby platby - PPM, PPC, PPA. Nicméně z jejich všehovšudy sedmnácti kampaní bych si asi nevybral.
ppooler
Profil
Myslím,že jsem to pochopil.Jde v podstatě jen o vložení jakéhosi affiliate id ...který si nechám po registarci na serveru (např.Potenza) vygenerovat...
Retal
Profil
Přesně tak. Nechce se mi přihlašovat do žádné kampaně, abych to teď vyzkoušel, ale systém by ti měl vygenerovat správné URL automaticky.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0